اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جانباز

نمایشگاه معلولان و جانبازان بیمارستان ایثار اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته جانباز و در آستانه میلاد حضرت عباس (ع) نمایشگاه هنری و فرهنگی معلولان و جانبازان بیمارستان ایثار اردبیل در نگارخانه خطایی این شهر گشایش یافت.

نمایشگاه معلولان و جانبازان بیمارستان ایثار اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در نگارخانه خطایی برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه 115 تابلوی نفیس از آثار هنری جانبازان و معلولان بیمارستان ایثار اردبیل گشایش یافته و در معرض دید عموم گذاشته شده است.

میر ودود سید شنوا با اعلام این‌که در این نمایشگاه 20 تابلوی معرق‌کاری مربوط به 30 جز قرآن کریم با ظرافت و تیزبینی خاص به معرض نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا هشتم تیرماه از ساعت 9 صبح تا 19 و 30 در محل نگارخانه خطایی برپا شده و علاقمندان می‌توانند از این فضای معنوی استفاده کنند.

وی به بخشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته جانباز اشاره کرد و افزود: در این هفته قرار است در شهرستان‌های مختلف و به همت دستگاه‌های متعدد اجرایی و نهادها و سازمان‌های انقلابی از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل شود.

سید شنوا در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ جانبازان امروز پرچمدار عزت و سرافرازی نسل اول و دوم انقلاب هستند که با حضور در جبهه جهاد و شهادت ارزش‌های متعالی را به تصویر کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همچنین از جانبازان به عنوان مدافعان حقیقی آرمان‌های شهدا یاد کرد و ادامه داد:‌ اگر امروز شهدا به ظاهر در جمع ما نیستند اما روح متعالی آنها عزت‌آفرین و افتخار هر ایرانی است که جانبازان نیز در سیره و سلوک آنها سعی می‌کنند بسیاری از ارزش‌ها و آرمان‌ها را تحققی عینی ببخشند.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته جانباز جشنواره وبلاگ‌نویسی اسوه صبر نیز با محوریت حضرت زینب (س) در مشگین‌شهر برگزار می‌شود که در این برنامه فرهنگی قرار است علاقمندان حضوری فعال داشته باشند.

دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی اسوه صبر در دو قسمت وبلاگ‌محور و پست‌محور اجرا می‌شود که در قسمت وبلاگ‌محور موضوعیت مقام حضرت زینب (س) در بخش شعر، مقاله و یادداشت عکس است.

در بخش پست‌محور نیز موضوعات بدون محدودیت مورد توجه و مسابقه قرار گرفته و قرار است آثار ارسالی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین برترین‌ها منتخبان جشنواره معرفی شوند.

این جشنواره 22 شهریور ماه در مشگین‌شهر برگزار شده و از منتخبان نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول