اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم نقش مهمی در توانمندسازی زنان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم نقش مهمی در توانمندسازی زنان به‌خصوص زنان سرپرست خانوار دارد.

نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم نقش مهمی در توانمندسازی زنان دارد

نسرین پیرسمساری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: زنان جامعه ما نقش بسزایی در گسترش صنایع‌دستی ایفا می‌کنند و باید جایگاه آنان در توسعه و رونق تولیدات صنایع‌دستی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار در کنار تربیت فرزند، فعالیت‌های اقتصادی نیز انجام می‌دهند، افزود: این نمایشگاه موجب افزایش فروش و شناساندن هنر این صنعتگران به جامعه می‌شود.

این مسئول یکی از وی‍‍‍‍‍ژگی‌های مهم نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی جاده ابریشم را حضور خانوادگی هنرمندان این صنعت در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: صنایع‌دستی به‌دلیل ایجاد مشاغل خانگی بنیان خانواده‌ها را محکم‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع‌دستی هنرمندان بسیار فعالی در استان وجود دارد، افزود: در این نمایشگاه صنایع‌دستی استان به‌خوبی معرفی شده است.

پیرسمساری تاکید کرد: باید برای رونق و توسعه بیشتر صنایع‌دستی استان، از این صنعت و صنعتگران حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب افزایش فروش، بازاریابی و تولید این صنعت شده و برای شناساندن صنایع‌دستی استان نیازمند برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دیگری در طول سال هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور کشورهای دیگر در این نمایشگاه افزود: صنایع‌دستی ایران قوی‌تر از سایر کشورهاست و باید مسئولان برای توسعه و صادرات هر چه بیشتر این صنعت تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح بین‌المللی موجب رونق و توسعه گردشگری استان و کشور نیز می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول