اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجرای اردوهای تابستانی

کردستان میزبان مددجویان 6 استان کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: کردستان امسال میزبان 840 دانشجو و دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد مقدس از شش استان کشور برای اجرای اردوهای تابستانی است.

کردستان میزبان مددجویان 6 استان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در افتتاحیه برنامه‌های اردویی امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) در اردوگاه امام علی(ع) سنندج هدف از برگزاری این اردوها را کسب تجربه و افزایش مهارت‌های زندگی، افزایش روحیه تعاون و مشارکت‌جویی، پرداختن به تفریحات سالم و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد ذکر کرد.

به گفته وی، آشنایی جوانان و نوجوانان زیرپوشش این نهاد با فرهنگ، آئین و سنن استان‌های مختلف، آشنایی با اماکن مذهبی و باستانی کشور و تقویت روحیه تعامل و قانونمندی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه آموزشی، تفریحی و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: امسال اردوگاه امام علی(ع) سنندج میزبان 840 دانشجو و دانش‌آموز شش استان ایلام، زنجان، قم، خوزستان، همدان و آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان همچنین از اعزام تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد به اردوهای تابستانی به استان‌های همدان و مشهد مقدس در سال‌جاری خبر داد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای مددجویان زیرپوشش به منظور ارتقای سطح بصیرت، استفاده بهینه از اوقات فراغت و ایجاد روحیه شادی و نشاط در قالب اردوهای تابستانی در استان‌های دیگر انجام می‌شود.

وی به بهره‌مندی 17 هزار دانش‌آموز و دانشجوی کردستان از خدمات کمیته امداد در سطح استان اشاره کرد و افزود: این نهاد مقدس در سرفصل‌های مختلف از این افراد حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه از رشد 20 درصدی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد خبر داد و افزود: توسعه برنامه‌های فرهنگی اولویت‌های این نهاد در سال‌جاری بوده و با رشد قابل توجهی مواجه است.

وی گفت: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این استان و معرفی کردن آن به‌عنوان استانی فرهنگی، زمینه توسعه و تقویت بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی در این استان را فراهم کرده است.

وی افزود: دشمنان به‌صورت ریشه‌ای روی اعتقادات مردم و به‌ویژه جوانان کار می‌کنند و باید جوانان را به‌ویژه در اوقات فراغت نسبت به این امر آگاه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در پایان اوقات فراغت را بستری برای شکوفایی استعدادهای جوانان دانست و گفت: تنوع، تجدید قوا، افزایش مشارکت اجتماعی و سهیم شدن جوانان در مسائل اجتماعی، حس مسئولیت‌پذیری، افزایش آگاهی و کسب مهارت از دیگر آثار مطلوب غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول