اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان خبر داد

راهیابی 17 اثر هنرمندان کاشانی به جشنواره سینمای جوان

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان، از راهیابی 17 اثر فیلم و عکس از هنرمندان این شهرستان به چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «دنا» خبر داد.

راهیابی 17 اثر هنرمندان کاشانی به جشنواره سینمای جوان

رضا بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در بخش فیلم شش فیلم شامل دو فیلم مستند، یک فیلم داستانی و سه فیلم تجربی از هنرمندان جوان فیلمساز عضو انجمن سینمای جوان کاشان در بخش مسابقه چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «دنا» پذیرفته شده است.

وی افزود: فیلم مستند «شیخ علی» به کارگردانی سیدمهدی موسوی و فیلم مستند «گوچو» به کارگردانی محمدعلی یزدان‌پرست به همراه فیلم داستانی «آشنای دور» به کارگردانی علی‌محمد سرجه‌پیما به‌عنوان آثار فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوان کاشان به بخش مسابقه جشنواره سینمای جوان «دنا» راه یافتند.

مسئول انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان همچنین از راهیابی سه فیلم تجربی «یک حس لحظه» به کارگردانی حامد پاسبان‌پور و شیما مستخدمی، «آرزوهایت را با چشمان بسته ببین» به کارگردانی بهنام اعتمادی و «در تاریکی» به کارگردانی حامد پاسبان‌پور و مهران خالقی به بخش مسابقه چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافته است.

وی یادآور شد: تعداد 11 قطعه عکس از چهار هنرمند عکاس انجمن سینمای جوان کاشان به بخش مسابقه چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (دنا) راه پیدا کرده است.

بهمنی متذکر شد: در این بخش هفت قطعه عکس در قالب یک مجموعه از مهران خالقی، یک قطعه تک عکس از جامد پاسبان‌پور، یک قطعه تک عکس از سعید استادیان و همچنین دو قطعه تک عکس از رضا ناظمی از عکاسان کارگاه عکس انجمن سینمای جوان کاشان در بخش مسابقه سینمای جوان پذیرفته شده است.      

چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان موسوم به دنا از 19 تا 22 تیرماه 1391 با حضور استان‌های البرز، تهران، قم، سمنان، مازندران، قزوین، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال‌ بختیاری، اصفهان و یزد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز انجمن سینمای جوانان ایران در یاسوج برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول