اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 40 سال

مشکل ورود فاضلاب زندان ارومیه به باغات مردم رفع شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی آذربایجان‌غربی گفت: در 40 سال گذشته فاضلاب زندان مرکزی ارومیه وارد باغات مردم می‌شد که با اتصال این فاضلاب به شبکه فاضلاب شهری توسط زندانیان این زندان در سال جاری این مشکل رفع شد.

مشکل ورود فاضلاب زندان ارومیه به باغات مردم رفع شد

جبار باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 40 سال گذشته شاهد ورود فاضلاب زندان مرکزی ارومیه به رودخانه شهرچای و آلوده‌شدن آن بودیم و از سوی دیگر بخشی از فاضلاب زندان ارومیه وارد باغات مردم می‌شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای رفع این مشکل تصریح کرد: این موضوع در 40 سال گذشته سبب اعتراض شدید باغداران اطراف زندان مرکزی ارومیه شده بود که با تلاش‌های انجام گرفته این مشکل رفع شده است.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر فاضلاب زندان مرکزی ارومیه به شبکه جمع‌آوری فاضلاب ارومیه متصل شده است، افزود: با کمک زندانیان زندان مرکزی ارومیه این اقدام انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اتصال فاضلاب زندان مرکزی ارومیه به شبکه فاضلاب شهری هزینه‌ای در برنداشت، خاطرنشان کرد: تمام لوله‌گذاری‌ها برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری توسط زندانیان زندان مرکزی ارومیه انجام گرفته است.

باقری با بیان اینکه در این زمینه 800 میلیون تومان صرفه‌جویی و دو کیلومتر لوله‌گذاری شده است، افزود: در حال حاضر فاضلاب زندان مرکزی ارومیه از طریق پمپاژ مدرن به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول