اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

تکمیل خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از تکمیل خط انتقال و سازه ورودی تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد خبر داد.

تکمیل خط انتقال تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید از مراحل پروژه‌های در حال احداث تصفیه خانه فاضلاب پارس‌آباد و تصفیه خانه آب شرب اصلاندوز اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار اردبیل مبنی بر تکمیل تصفیه‌خانه‌های استان، تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار بستیم.

وی با بیان اینکه تمام تصفیه‌خانه‌های استان اردبیل فعال هستند، افزود: عملیات اجرایی پروژه تصفیه‌خانه پارس‌آباد روند مطلوبی دارد.

این مسئول  با اشاره به اینکه 153 کیلومتر توسعه شبکه آب و فاضلاب استان اردبیل در سال گذشته را شاهد بودیم افزود: این میزان شبکه آب و فاضلاب در سال گذشته اجرا و به بهره‌برداری کامل رسید.

این مسئول ابراز داشت: از این رقم 70 هزار و 65 متر در بخش فاضلاب و 44 هزار و 392 متر نیز در بخش آب کار شده است.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هم اکنون نصب تجهیزات الکترومکانیکال مورد نیاز تصفیه‌خانه آب اصلاندوز حدود 78 درصد و عملیات سازه‌ای 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فقط محوطه‌ سازی آن باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبار به موقع امیدواریم پروژه فوق تا هفته دولت تکمیل و به صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد تا اهالی اصلاندوز بتوانند از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌‌مند شوند.

وی در زمینه تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی پارس آباد افزود: خط انتقال و سازه ورودی تصفیه خانه فاضلاب در حال تکمیل بوده و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته سازه‌های لاگون هوادهی و حوضچه تغلیظ در مرحله ارزیابی کیفی پیمانکار، در حال فراخوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری استاندار اردبیل نیز در این بازدید تکمیل تصفیه‌خانه در دست اجرای آب شرب شهر اصلاندوز و تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی پارس‌آباد را از نیازهای اساسی منطقه دانست و بر تسریع در روند اجرایی آن تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول