اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روداب:

تغییر ساختار در آموزش و پرورش روداب نیازمند ارتقا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روداب نرماشیر گفت: کلید خوردن سند تحول با تغییر ساختار در آموزش و پرورش همراه بوده است اما این تغییر در روداب مستلزم ایجاد اداره آموزش و پرورش و ارتقای نمایندگی است.

تغییر ساختار در آموزش و پرورش روداب نیازمند ارتقا است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام سیدمهدی مصطفویان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر اظهار داشت: وسعت زیاد و پراکندگی روستاها در بخش روداب رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی را مشکل کرده است و ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش روداب به اداره از مطالبات اصلی مردم است.

مصطفویان به اقدامات چند ساله مردم برای محقق شدن این موضوع اشاره کرد و افزود: بیش از دو سال است که این مشکل مطرح و با اداره کل آموزش و پرورش کرمان و وزارتخانه رایزنی می‌شود اما تا این لحظه نتیجه‌ای در بر نداشته است.

امام جمعه روداب تصریح کرد: وقتی مردم می‌بینند که در مناطق و شهرستان‌هایی که آمار جمعیتی و وسعت و پراکندگی کمتری اداره آموزش و پرورش ایجاد شده است، انتظار دارند مسئولان به روداب هم توجه داشته باشند.

وی بیان داشت: کلید خوردن سند تحول با تغیر ساختار در آموزش و پرورش همراه بوده است اما تغیر ساختار در روداب مستلزم ایجاد اداره آموزش و پرورش است.

مصطفویان از تلاش و پشتکار وزیر آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: باید همچون گذشته نسبت به مناطق محروم توجه شود.

امام جمعه روداب از مدیران مدارس و فرهنگیان این بخش نیز تشکر کرد و افزود: با توجه به اینکه در بخش 30 هزار نفری روداب فقط یک روحانی فعال بود، فرهنگیان در یک اقدام خودجوش و با درک شرایط حساس زمینه شرکت دانش‌آموزان را در آزمون حوزه علمیه فراهم و بیش از 60 دانش‌آموز در این آزمون شرکت کردند.

مصطفویان خاطر نشان کرد: اگر در بخش روداب اداره آموزش و پرورش تأسیس شود کارهای فرهنگی با شتاب بیشتری پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول