اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس صورت گرفت

بررسی مسائل و مشکلات توزیع برق شیراز

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات توزیع برق این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مسائل و مشکلات توزیع برق شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات توزیع برق شهرستان شیراز که با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان در فرمانداری شیراز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان شیراز از لحاظ زیرساخت برق دچار مشکلات زیادی است که باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات برق شهرستان شیراز در حوزه‌های مختلف شهری، روستایی، کشاورزی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: جلسات بررسی مشکلات شهرستان شیراز به صورت منظم و هفتگی با حضور نمایندگان مردم این شهرستان در خانه ملت، دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در فرمانداری برگزار شده و مصوبات مهمی در راستای پیگیری مطالبات مردمی داشته‌ایم که این روند با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

فرماندار شیراز ادامه داد: انجام مصوبه بخشی از پیگیری مطالبات مردمی است و مهم‌ترین بخش آن اجرایی‌شدن مصوبات توسط دستگاه‌های مربوطه به نحوی که نتیجه آن برای مردم شهرستان شیراز ملموس باشد، است و در کنار برگزاری این جلسات کمیته‌ای نیز وظیفه پیگیری مصوبات را بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با اشاره به 20 مصوبه این جلسات، تصریح کرد: با توجه به ضرورت افزایش و تقویت ولتاژ برق این شهرستان، تبدیل پست‌های 11 کیلوولتی برق شیراز به پست‌های 20 کیلوولتی با تامین اعتبار لازم یکی از مهم‌ترین مصوبات انجام شده بود.

زرین‌کلاه به دیگر مصوبات جلسه نیز اشاره‌ای داشت و افزود: عمده‌ترین مشکلات مطرح شده در جلسه تامین برق پروژه‌های مسکن مهر، روشنایی معابر شهری و روستایی، اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده برق این شهرستان که در حال انجام است، استفاده غیرمجاز از برق که منجر به افت ولتاژ برق شده، مشکلات انتقال برق به برخی پروژه‌های باغ شهری مجاز، مشکلات ساخت و سازهای مجاور پایه‌های فشار قوی به همراه انتخاب پیمانکاران واجد شرایط به منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول