اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

فرمانداری شهرستان آوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرمانداری شهرستان آوج ظهر امروز با حضور مسئولان بلند‌پایه استان قزوین در شهرستان آوج افتتاح شد.

فرمانداری شهرستان آوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج، بعد از ظهر امروز با حضور احمد عجم استاندار قزوین، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، ابوالفضل طاهرخانی فرماندار بویین‌زهرا، روح‌الله عباسپو نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه امام جمعه بویین‌زهرا و نیز جمعی از مسئولان استان قزوین و فرماندهان سپاه نواحی در سالن تختی شهرستان آوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید‌ضیا‌ءالدین هاشمی در این مراسم با قدردانی از حضور با شکوه و پرشور رزمندگان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اظهار کرد: جمهوری اسلامی امروز با اعتماد مردمی توانسته به کشوری مقتدر و عزت‌مند در سطح کلان تبدیل شده و دشمنان و مستکبران عالم را خوار و ذلیل کند.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: همه باید با همت و کار مضاعف زمینه را برای تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری در کشور مهیا کنیم.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا نیز در سخنانی با اشاره به دستاورد‌های چشمگیر انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری و تأسیس تا‌کنون عنوان کرد: همت و اراده مستحکم مسئولان موجب شده که کشور در عرصه‌های مختلف روند رو به رشد و جهشی حیرت‌انگیز را تجربه کند.

ابوالفضل طاهرخانی ادامه داد: ملت ایران همواره باید با سپاس‌گزاری و قدردانی از خداوند متعال مقدمات اقتدار و قدرت والا و هر‌چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به جهش بسیار چشمگیر شهرستان بویین‌زهرا و آوج در رشد شاخصه‌های تولید و کار تصریح کرد: در سال‌های اخیر بخش‌ها و نواحی  مختلف شهرستان بویین‌زهرا  جهشی بسیار امیدوارکننده و رضایت‌بخش  را تجربه کرده‌اند که این نشان‌دهنده عزم مسئولان برای ادامه کار و تلاش است.

روح‌الله عباسپور اضافه کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید همواره خدمت به مردم و تأمین خواسته‌ها و نیاز‌های آن‌ها را در اولویت وظایف و برنامه‌های خود قرار داده و  عرصه را برای جهشی فراگیر آماده کنند.

همچنین استاندار قزوین با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان قزوین ابراز کرد: توسعه و پیشرفت کشور همواره با اتحاد و یکدلی مضاعف بین مسئولان و مردم میسر شده و رقم می‌خورد.

احمد عجم با اشاره به دستاورد‌های چشمگیر دولت‌های نهم و دهم در آبادانی و سازندگی روستا‌ها و مناطق محروم در کشور عنوان کرد: قطعا در سال جاری با تفاهم و مشارکت بیشتر و جدی‌تر از سوی مردم و مسئولان شاهد رشد و شکوفایی هر‌چه بیشتر استان قزوین هستیم.

در ادامه مراسم افتتاحیه، متن حکم ابلاغی از سوی محمد‌رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در حضور جمع حاضر قرائت و نیز  حکم سرپرستی فرماندار شهرستان آوج از سوی استاندار قزوین به سید‌عبد‌الله موسوی اهدا شد.

حضور پر‌رنگ خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، و نیز رزمندگان پیشکسوت در مراسم امروز بسیار چشمگیر و با شکوه بود.

برپایی ایستگاه‌های متعدد صلواتی و نیز توزیع نذورات بین حاضرین و شرکت‌کنندگان در مراسم از حواشی جالب این مراسم بود.

گفتنی است مدح‌ و ثناخوانی یکی از مداحان مشهور استان قزوین در خلال اجرای مراسم افتتاحیه امروز در آستانه اعیاد شعبانیه و میلاد ائمه اطهار  فضایی بسیار روح‌بخش و معنوی را در مراسم حاکم ساخت.

حضور گسترده اصحاب رسانه‌ای و پوشش مستقیم این مراسم نیز از حاشیه‌ای بسیار جالب این مراسم بود.

ساختمان جدید‌الاحداث فرمانداری شهرستان آوج نیز پس از اتمام مراسم افتتاحیه توسط مسئولان و مدیران اجرایی استان قزوین افتتاح شد و جلسه  آغاز فعالیت رسمی فرمانداری شهرستان آوج نیز با حضور مسئولان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

در مراسم امروز بخشداران و ائمه جمعه بخش‌های آوج، دانسفهان، شال، دشتابی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است به رقم جو‌سازی‌های تبلیغاتی چند روز گذشته پیرامون احتمال ایجاد حاشیه و جو اختلال در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج هیچ‌گونه حاشیه‌ و مورد بی‌نظمی از سوی اشخاص  و گروه‌های ناشناس دیده نشد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول