اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر خبر داد

افزایش 40 درصدی مراکز غنی‌سازی اوقات فراغت در ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: تعداد مراکز فعالیت‌های تابستانی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

افزایش 40 درصدی مراکز غنی‌سازی اوقات فراغت در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جمع متولیان برگزاری فعالیت‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: امسال 60 مرکز فعالیت‌های تابستانی در شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: این تعداد مرکز فعالیت‌های تابستانی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته و دانش‌آموزان در این مراکز و در رشته‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه این مراکز نه تنها به آموزش و پرورش بلکه به تمام دستگاه‌های فرهنگی شهرستان مرتبط است، گفت: در این راستا مسئولان باید با همفکری و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش را یاری کنند تا یک فضای مناسب برای یادگیری آنها فراهم شود.

وی افزود: رویکرد نامگذاری سال بنا به دستور مقام معظم رهبری این است که دانش‌آموزان باید با فعالیت‌های تابستانی خود به صورت عملی یک کار خوب و تولیدی را کارآفرینی کنند.

یوسفی اوقات فراغت را مهم‌ترین و ارزشمندترین اوقات انسان‌ها اعلام و تصریح کرد: کارکرد اوقات فراغت در نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

وی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امسال باید با همت مضاعف و کار مضاعف شاهد نوآوری در عرصه غنی‌سازی اوقات فراغت باشیم و در این زمینه باید از لحاظ کیفی و کمی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول