اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد زنجان خبر داد

غنی‌سازی اوقات فراغت 20 هزار عضو کانون‌های‌ مساجد در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: در سال جاری 20 هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان زیرپوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند.

غنی‌سازی اوقات فراغت 20 هزار عضو کانون‌های‌ مساجد در زنجان

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در سال جاری برای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 17 هزار نفر زیرپوشش طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در استان بودند، افزود: در سال جاری اقدامات لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان انجام می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از افتتاح 29 کانون فرهنگی و هنری در سال جاری خبر داد و افزود: این کانون‌ها در طول سال راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح قرآنی 1446 در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یادآور شد: در این طرح جزء 30 قرآن کریم آموزش داده می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه برنامه نردبان آسمان نیز در سال جاری در استان اجرا می‌شود، افزود: نهج‌البلاغه به صورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی به علاقه‌مندان در این برنامه ارائه می‌شود.

وی دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی ویژه هنرمندان کانون‌های فرهنگی و هنری است که در قالب برگزاری کلاس و برنامه‌های آموزشی و عقیدتی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برگزاری کلاس‌های مختلف هنری، کامپیوتر، زبان، طراحی، نقاشی و قرآن در سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری است.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زنجان خبر داد و افزود: توانمندی‌های 20 ساله کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مقدمی با اشاره به ضرورت توجه به شعار سال تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در سال جاری مسابقه عکس کار ایرانی را با عنوان عکس کوشا برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش ویژه این مسابقه مخصوص کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده و در بخش آزاد عموم مردم جامعه می‌توانند شرکت کنند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یادآور شد: از 25 خرداد تا 15 مرداد ماه سال جاری فراخوان این مسابقه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به آغاز داوری عکس‌های ارسال شده به دبیرخانه این مسابقه از 25 خرداد ماه سال جاری ادامه داد: از 15 مرداد ماه سال جاری داوری‌های این مسابقه آغاز می‌شود و روز ششم شهریور ماه سال جاری این مسابقه برگزار می‌شود.

مقدمی از افتتاح 29 کانون فرهنگی و هنری در سال جاری خبر داد و افزود: افتتاح 15 کتابخانه مخزن‌دار نیز از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.

وی با اشاره به افتتاح چهار کانون تخصصی فرهنگی و هنری یادآور شد: پنج خانه نور نیز در سال جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول