اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد

وجود 200 فیدر تغذیه و توزیع انرژی الکترونیکی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از وجود 200 فیدر تغذیه و توزیع انرژی الکترونیکی در استان زنجان خبر داد.

وجود 200 فیدر تغذیه و توزیع انرژی الکترونیکی در زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع در استان زنجان 3 هزار و 500 حلقه چاه برق‌رسانی شده وجود دارد.

وی یادآور شد: بخشی از اعتبارات برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز توسط خود متقاضیان و کشاورزان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی در سال جاری صورت گرفته است، اضافه کرد: برداشتن گام‌های مثبت در زمینه صنعت برق سبب انگیزه و امیدواری در مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای فعالیتی شرکت توزیع برق در سال گذشته اجرای اتوماسیون شبکه است که این طرح جز چهار طرح برتر سال جهاد اقتصادی معرفی شده است، ادامه داد: وجه تمایز اجری این پروژه در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها این است که این پروژه توسط نخبگان بومی اجرا شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر از 200 فیدری که وظیفه تغذیه و توزیع انرژی الکترونیکی را دارند، 28 فیدر در شبکه اتوماسیون قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه توسعه برای 15 فیدر در دست اجرا است.

وی یادآور شد: اگر 15 فیدر مذکور نیز مجهز به طرح اتوماسیون شوند در مجموع 25درصد از فیدرهای فشار متوسط استان زنجان به شبکه اتوماسیون ملحق می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه در زمینه هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه اقدامات دیگری انجام داده‌ایم، ادامه داد: در حال حاضر پست مرکز شهر زنجان کاملا اتومات است و خطایابی به صورت کامل در این پست صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اتوماسیون پست‌های مرکز شهر زنجان به ویژه در ایام عزاداری به تامین برق مرکز شهر کمک می‌کند، تصریح کرد: استفاده از بستر GPRS به منظور مخابره وضعیت بار در هر مدت زمان مشخص از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق در زمینه اجرای طرح اتوماسیون است که در حال حاضر مخابره وضعیت بار در پنج پست توزیع با استفاده از GPRS انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول