اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خمین:

نهادینه شدن فرهنگ عاشورا زمینه‌ نفوذ دشمنان را می‌بندد

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین گفت: با نهادینه شدن فرهنگ عاشورا در جامعه زمینه‌های نفوذ و سلطه دشمن بسته می‌شود.

نهادینه شدن فرهنگ عاشورا زمینه‌ نفوذ دشمنان را می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک‌ علیرضا کریمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان خمین اظهار داشت: ایجاد آشفتگی در کشورهای خاورمیانه از جمله مصر و تونس به این دلیل است که هنوز این کشورها آن طور که باید و شاید با فرهنگ‌ عاشورایی آشنا نیستند.

وی تصریح کرد: شهدا و جانبازان سرافراز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از شهدای کربلا در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل ایستاده و جان خود را فدا کردند.

فرماندار خمین با بیان اینکه جانبازان ستون خیمه مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان هستند اظهار داشت: ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و جانفشانی جانبازانی است که در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام هستی و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به لزوم تکریم جانبازان خاطر نشان ساخت: جانبازان همچون شهدا از جایگاه بسیار بالا و رفیعی برخوردار هستند و تکریم جایگاه این عزیزان وظیفه همگانی است.

فرماندار خمین ادامه داد: توجه به شهدا و جانبازان به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که یکی از ضروریات امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: ملت قدرشناس ایران همواره قدردان عزیزانی هستند که در راه این انقلاب جانفشانی کرده و با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه‌ها حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند افزود: شهدا در دوران جنگ با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و جانبازان با الگوگیری از قمر بنی‌هاشم(ع) در جنگ حق علیه باطل حضور یافته و موجب عزت و شرف و سربلندی ایران اسلامی شدند.

در این مراسم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول