اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد تاکید کرد

لزوم ارتباط مستمر جوانان با جانبازان و ایثارگران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: برای حفظ و حراست از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایثار و فداکاری بسیاری صورت گرفته و نسل جوان امروز باید با ارتباط مستمر با جانبازان و ایثارگران از این تلاش‌ها درک بیشتری داشته باشند.

لزوم ارتباط مستمر جوانان با جانبازان و ایثارگران

ابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای استکباری و استعمارگر که نمی‌خواستند ملتی مستقل و بر روی پای خود بیاستد، جنگی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها با تجهیز و حمایت از رژیم بعث عراق و ارتش ددمنش این رژیم، جنگ را به ما تحمیل کرده و هدف آنها انتقام گرفتن از مردم و سقوط جمهوری اسلامی بود.

 

دشمنان ایران به دنبال فتح سه روزه کشورمان بودند

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان نظرآباد ادامه داد: دشمنان اروپایی و آمریکایی جمهوری اسلامی به خوبی می‌دانستند که پس از انقلاب ارتش و نیروی نظامی منسجمی در ایران وجود ندارد و به همین دلیل تصور می‌کردند که با حمله به کشورمان و تنها طی سه روز موفق به فتح تهران می‌شوند.

این مسئول تاکید کرد: به طور قطع اگر نبود ایثار و فداکاری ملت ایران که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، طرح شکست ما در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق که از سوی 40 کشور غربی حمایت می‌شد، تحقق می‌یافت.

وی ادامه داد: اما به فضل الهی جوانان به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوز عراق و تجهیزات پیشرفته نظامی رژیم بعث حاکم بر این کشور مقاومت کردند.

فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: هزاران شهید و جانباز و آزاده نتیجه جنگی است که علیه ما دشمنان به راه انداخته و ایثارگری این عزیزان موجب شد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی تحت اشغال دشمن قرار نگرفت.

کساییان تاکید کرد: نسل جوان که درکی از دوران مبارزات انقلابی و همچنین سختی‌های جنگ تحمیلی ندارد، باید با ارتباط مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان از آن شرایط اطلاع یابند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به طور قطع این ارتباط موجب می‌شود که جوانان از شرایط کشور آگاهی بیشتری یافته و در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب مصمم‌تر شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول