اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

استحکام باورهای دینی سلاح ما برای مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: با تحکیم باورهای دینی به عنوان سلاح مسلح، دشمن نمی‌تواند بین ما و ارزش‌های اسلامی جدایی بیندازد.

استحکام باورهای دینی سلاح ما برای مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در نشست با انجمن‌های صالحین بسیج حقوقدانان استان اظهار داشت: بسیج وارث راه امام حسین(ع) و یارانش در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و بقاء دین است.

حمیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران حضرت امام افزود: دشمن می‌خواهد بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد و از این طریق به اهداف خود برسد.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: تا زمانی که مردم در صحنه باشند و از ارزش‌ها دفاع کنند، ارزش‌های اسلامی پابرجا خواهد بود و کسی نمی‌تواند آنها را از بین ببرد.

حمیدی با بیان اینکه در سنت خداوند برای حفظ ارزش‌ها معجزه‌ای اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: اگر مردم صحنه را خالی کنند معجزه‌ای برای حفظ ارزش‌ها اتفاق نمی‌افتد بلکه تاییدات خداوند زمانی اتفاق می‌افتد که خواست مردم تحقق پیدا کند و مردم خواستار تغییر باشند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی گفت: خواست مردم در این کشورها به زیرکشاندن اریکه قدرت مستبدان بود که با بصیرت اسلامی اتفاق افتاد.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: بسیج در بین همه اقشار جامعه نفوذ پیدا کرده و امروز ارزش‌ها و آرما‌ن‌های اسلامی در جامعه به برکت خون شهدا و تلاش‌های این شجره طیبه پابرجاست.

حمیدی افزود: ما باید زمینه باورهای دینی و بصیرت را در خودمان محکم کنیم و خود را به این سلاح مسلح تا دشمن بین ما و ارزش‌ها جدایی نیندازد.

وی ادامه داد: اگر باورها و اعتقادات دینی تقویت نشود و سست شود، نخستین گام شکست خواهد بود و دشمن به خوبی از این فاصله استفاده می‌کند.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: قوه قضائیه به عنوان نخستین سنگر در مقابل تهدیدات دشمن قرار می‌گیرد و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

حمیدی بحث عمده در پیشگیری از وقوع جرم را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در این راه باید بسیج پیشگام باشد تا بتوان این فریضه مهم الهی را در جامعه پیاده کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول