اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

8 برنامه مناسبتی توسط دادگستری آبادان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری آبادان گفت: به‌مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای هفت تیر به همت دادگستری آبادان، هشت برنامه مختلف برگزار می‌کنیم.

8 برنامه مناسبتی توسط دادگستری آبادان اجرا می‌شود

نعمت‌الله بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ضمن تبریک و گرامیداشت هفته قوه قضائیه به همه خدمتگزاران در عرصه دادگاه‌ها و دادگستری‌های سراسر کشور‌، برای نکوداشت هفته قوه قضائیه هشت برنامه‌ را در دستور کار قرار داده و برگزار می‌کنیم.

وی در تشریح برنامه‌های دادگستری آبادان افزود: در روز یکم تیرماه سال جاری، غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدا، روز دوم حضور قضات و کارکنان دادگستری در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز و سوم تیرماه حضور رئیس دادگستری، دادستان و دهیاران شهرستان همچنین رؤسای شوراهای روستایی در روتین برنامه‌های اول هفته است.

رئیس دادگستری آبادان تصریح کرد: در چهارم تیرماه نیز دیدار قضات دادگستری با زندانیان، مراسم تجلیل از‌ جانبازان شاغل‌ در دادگستری آبادان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این ارگان به‌مناسبت روز جانباز است.

وی اضافه کرد: در پنجم تیرماه نیز مراسم محفل انس و شبی با قرآن با حضور قاریان و گروه‌های تواشیح ممتاز کشوری به‌مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) از دیگر برنامه‌های دادگستری آبادان برای همراهی در جشن و سرور شهروندان در اعیاد اسلامی است.

بهروزی گفت: برگزاری نشستی با حضور رئیس دادگستری و دادستان آبادان با سران عشایر منطقه در ششم تیرماه، دیدار قضات و کارکنان دادگستری با امام جمعه آبادان، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و اقامه نماز وحدت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان اداره‌های شهرستان آبادان، پایان‌بخش برنامه‌های دادگستری در هفته قوه قضائیه در شهرستان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول