اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

کنارگذر اردبیل به مناقصه رفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل گفت: پروژه کنارگذر اردبیل به طول 57 کیلومتر به مناقصه رفته است.

کنارگذر اردبیل به مناقصه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدکریم هدایتی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: این پروژه به شکل چهار خطه به مناقصه گذاشته شده و امسال نیز 5 میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

این مسئول در ادامه از تکمیل پروژه 44 ساله پونل ـ خلخال خبر داد و گفت: با همت مسئولان کشوری و استانی این پروژه سال گذشته آسفالت شده و به بهره‌برداری رسید و لایه دوم و سوم آسفالت آن امسال اجرا می‌شود.

هدایتی در ادامه ابراز داشت: تمام پروژه‌های مهم راهسازی در استان اردبیل آغاز شده و در آینده نیازمند ایمن‌سازی رفع نقاط حادثه‌خیز و تبدیل محور به چهار خطه شدن هستیم.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل با بیان اینکه عموم مسیرهای اصلی استان باید به چهار خطه تبدیل شود، افزود: پروژه‌ای که در آینده باید آغاز شود راه‌ ارتباطی حاشیه قزل‌اوزن به سمت لوشان است که باید در این زمینه پیگیری‌ها در دستور کار باشد.

خرداد ماه به اندازه نصف سال گذشته آسفالت ریختیم

هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بعد از عید منابع خوبی را از اعتبارات استانی و ملی پیگیری کرده و دریافت کردیم.

این مسئول ادامه داد: در خرداد ماه به میزان نصف سال گذشته در جاده‌های استان اردبیل آسفالت ریختیم و در این زمینه در کنار توجه به کیفیت آسفالت پنج کارخانه آسفالت ما هم اکنون شبانه‌روزی فعال است.

وی افزود: اگر با این روند آسفالت‌ریزی کنیم به اندازه دو برابر سال گذشته در بحث آسفالت عملکرد خواهیم داشت چرا که در اکثر محورها به ویژه 250 کیلومتر راه روستایی زیر‌سازی لازم انجام شده و آماده آسفالت‌ریزی هستیم.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته اعتبارات ملی و استانی بیش از سه برابر افزایش یافته به طوری که در سال گذشته اعتبار راه‌های روستایی به 34 میلیارد تومان رسید که یک رشد 22 درصدی را در جذب اعتبارات شاهد بودیم.

افزایش 50 درصدی اعتبار راه روستایی اردبیل

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: امسال اعتبارات راه روستایی 50 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است و در همین زمینه اعتبارات سازمان راهداری نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده به طوری که سال قبل 30 درصد و امسال نیز منابع خوبی از طریق سازمان راهداری در اختیار استان اردبیل قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

این مسئول مدعی شد اعتبار مورد نیاز پروژه‌ها اغلب در حساب اداره کل راه و ترابری استان موجود است و مدیران آینده می‌توانند از این محل تکمیل پروژه‌ها را در اولویت قرار دهند.

هدایتی در پایان اظهار داشت: سال قبل در فعالیت کارخانه آسفالت فعالیت و تامین تجهیزات آن با مشکلاتی روبرو بودیم اما امسال به سرعت آسفالت گرم در حال سرازیر شدن به جاده‌هایی است که بسترسازی و تثبیت آن اغلب به واسطه آهک انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول