اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرای کنارگذر شرقی محمودآباد:

اعتبارات ویژه به پروژه کنارگذر محمودآباد تزریق شود

خبرگزاری فارس: مسئول اجرای کنارگذر شرقی محمودآباد با اشاره به اینکه اعتبار مناسبی برای اجرای فاز اول این کنارگذر لحاظ شده، گفت: این طرح بزرگ نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارد.

اعتبارات ویژه به پروژه کنارگذر محمودآباد تزریق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علی حیدری بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه کنارگذر شرقی این شهرستان ابراز داشت :همه برنامه‌ها و تلاش شهرداری بر آن است تا فاز اول این پروژه مهم و اساسی در تابستان امسال به مرحله آسفالت رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مسئول اجرای پروژه کنارگذر شرقی تصریح کرد: از نکات مهم کار در این پروژه باید به احداث شش دهنه آبراه هر کدام به طول 28 متر و در مجموع به طول یک هزار و 680 متر طول برای هدایت آب‌های بالادست به پایین دست جاده اشاره کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین احداث پنج کیلومتر کانال در طرفین جاده برای هدایت آب‌های سطحی و احداث یک دهنه پل بتنی با دهنه سه متری و طول 30 متر و احداث جدول در طرفین جاده به طول پنج کیلومتر و احداث بلوار وسط به طول 2.5 کیلومتر در فاز اول از دیگر اقدامات مهم این پروژه است.

مسئول اجرای پروژه کنارگذر شرقی محمودآباد خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژَه که مراحل زیرسازی آن به بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده در نهایت با انجام 55 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی خاتمه می‌یابد و امید است فازهای دوم و سوم این پروژه که در حال حاضر نیز کار بر روی آن در حال انجام است با جدیت بیشتری پیگیری و انجام شود.

حیدری اضافه کرد: فاز دوم این پروژه نیز از سه راهی میرزاده عشقی شروع و به طول 2 هزار و 600 متر در مجاورت خط گاز به جاده 45 متری متصل و در نهایت به میدان سردار شهید کاظمی واقع در خیابان امام خمینی (ره) که ورودی اصلی کنارگذر شرقی است، متصل می‌شود.

وی ادامه داد: این مسیر نیز با طراحی مشاور جاده با پیش‌بینی چندین دهنه آبراه به طول 28 متر و پل‌های متعدد برای هدایت آب کشاورزی و همچنین احداث بیش از 10 هزار متر طول جدول کاری برای حاشیه و بلوار وسط جاده و در نهایت انجام آسفالت ادامه خواهد داشت.

مسئول اجرای پروژه کنارگذر شرقی محمودآباد درباره فاز سوم این پروژه تصریح کرد: فاز سوم  کنارگذر شرقی محمودآباد از 45 متری مجاورت خط گاز آغاز و به طول یک هزار و 600 متر و پیش‌بینی 24 متر عرض به خیابان مجاور پمپ بنزین بابانیا واقع در خیابان امام خمینی متصل می‌شود که هم‌اکنون نیز در حال اجرا است و از نکات قابل توجه این فاز می‌توان به احداث پل 30 متری با دهنه چهار متر در انتهای مسیر اشاره کرد که علاوه بر آبراه‌های مسیر اجرا می‌شود.

حیدری یادآور شد: جدا از احداث کنارگذر شرقی، مسیرهایی که به کنارگذر شرقی متصل شدند نیز به طول 3 هزار متر همزمان در حال زیرسازی است که می‌توان به کوچه‌های باران 8 ،18، 24 و 34 و همچنین کوچه اداره برق سابق، شهید درویشی، آب و فاضلاب شهری و کوی مزرعه واقع در تلیکسر اشاره کرد.

حیدری با تقدیر از همکاری مناسب کشاورزان و مالکان زمین‌هایی که در مسیر طرح کنارگذر شرقی قرار داشته‌اند، اذعان داشت: اعتبارات خوبی برای پیشرفت کار این پروژه لحاظ شده، اما این طرح بزرگ نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارد تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول