اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در همدان

سیستم کنترل ترافیک شهر بهار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: امروز سیستم کنترل ترافیک شهر بهار برای نخستین‌بار در استان همدان افتتاح شد.

سیستم کنترل ترافیک شهر بهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان و تنی چند از مسئولان شهرستانی برای نخستین بار در استان همدان سیستم کنترل ترافیک شهر بهار افتتاح شد.

شهردار شهر بهار نیز اظهار داشت: امسال بودجه شهرداری 5/3 میلیارد تومان است که برای 20 پروژه در نظر گرفته شده است.

علی‌اصغر شیری اضافه کرد: تا پایان فصل کاری 8 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر خواهیم داشت و این سیستم با پنج دکل و دوربین پیشرفته و با کیفیت بالا با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال نصب شده است.

امام جمعه بهار گفت: اجرای پروژه‌های گوناگون در راستای توسعه است که مسئولان همه باید دست به دست هم داده تا شهر آیت‌الله بهاری را در شأن آن عالم ربانی بسازیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز با اشاره به اینکه در حوزه پلیس 14 اولویت داریم و شعار امسال ما "بهبود مستمر" است، اظهار داشت: در حوزه عملیاتی نیز شعار امسال مبارزه با کالای قاچاق و قاچاق کالا است و آگاه‌سازی و آموزش همگانی و پیشگیری سرلوحه کارها قرار گرفته است.

حاجی‌محمد مهدیان‌نسب به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: ارتقای فرهنگ عبور و مرور، ارتقای احساس امنیت، ضبط لحظه‌ای تصاویر، پیشگیری از جرم، پوشش خلأ انتظامی، استفاده واحدهای امدادرسان و خدمات‌رسان از جمله اهداف ایجاد این سیستم است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: شهر بهار موقعیت ممتازی در استان دارد و با توجه به اینکه غار علیصدر از این شهر عبور می‌کند و شهر توریستی لالجین نیز در این شهرستان است باید ترافیک و امنیت کنترل شود.

خسرو سامری اظهار داشت: این سیستم در 9 نقطه از استان نیز در حال انجام است و سامانه هوشمند درون‌استانی و برون‌استانی نیز انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: برای ادامه این پروژه در محور لالجین و همدان و صالح‌آباد اعتبارات مورد نیاز در اختیار شهرداری بهار قرار می‌گیرد.

سامری اضافه کرد: شهرداری با همفکری شورای اسلامی شهر بهار در حال کار هستند و امسال طرح توسعه مرقد آیت‌الله بهاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول