اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گچساران:

مردم گچساران از قهر و غیض اعضای شورا ضرر می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر گچساران با اشاره به حضور نیافتن دو عضو این شورا در جلسات هفتگی شورا گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و دود دلخوری و قهر آنان به چشم مردم می‌رود.

مردم گچساران از قهر و غیض اعضای شورا ضرر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ولی‌الله دلاویز ظهر امروز در نشست شورای اسلامی گچساران که با حضور فرماندار برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ایران اسلامی برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار است.

وی با اشاره به حماسه تاریخی پد خندق بیان داشت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه رزمندگان گچساران حماسه‌های جاودانی را بر جای گذاشتند که این دلاورمردی‌های آنان تاریخ‌ساز شد.

دلاویز ساخت فیلم مستند پد خندق را اقدام خوبی در راستای معرفی ایثارگری‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: تولید آثار فاخر فرهنگی در زمینه دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های این دوران برای نسل جوان یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای گچساران که در حماسه پد خندق حضور داشتند، تصریح کرد: شهید غریبی، شهید علیزاده و شهید شرافتی از شهدای این حماسه پر افتخار بودند که یاد و نامشان برای همیشه جاودانه مانده است.

اعضای شورای شهر در قبال مردم احساس مسئولیت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر گچساران ارتباط و تعامل اعضای شورای شهر را امری لازم عنوان کرد و یادآور شد: شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم هستند و تعامل و همفکری آنان به نفع شهر و شهروندان است.

دلاویز با اشاره به اینکه جلسات این شورا به دلیل عدم حضور دو تن از اعضای شورا حدود یک ماه است که رسمیت ندارد، افزود: اثرات منفی قهر و یا غیبت غیر مجاز و بدون دلیل اعضای شورای شهر متوجه شهروندان است و اعضای شورای شهر با توجه به مسئولیتی که در قبال آرای مردم دارند باید به این مسئله توجه لازم را داشته باشند.

وی ابراز داشت: جلسات شورا فضای خوبی را برای تعامل و رفع موانع و مشکلات و ارائه فعالیت‌های انجام شده به شهروندان ایجاد خواهد کرد.

دلاویز خاطرنشان کرد: هر کدام از اعضای شورای شهر در قبال مردم باید احساس مسئولیت کرده و با توجه به مدت زمان باقیمانده تا اتمام این شورا باید تلاش‌ مضاعفی در راستای حل مشکلات داشته باشند.

وی همدلی و تعامل بیشتر اعضای شورای اسلامی برای حل مسائل و مشکلات و توسعه و عمران شهری را ضروری دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول