اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

همه مصوبات شورای شهر زنجان لازم‌الاجراست

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: شهرداری زنجان موظف به اجرای همه مصوبات شورای شهر زنجان بعد از طی مراحل قانونی است.

همه مصوبات شورای شهر زنجان لازم‌الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه، بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تذکرات داده شده توسط اعضای شورای شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری زنجان پیگیری تذکرات داده شده را در دستور کار قرار داده است.

وی به پیگیری روند اجرای پارک امامی در شهرک شهدا در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ساخت این پارک چند سالی است که آغاز شده است و تسریع در روند اجرایی این پارک در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری زنجان از محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات خبر داد و گفت: شهرداری در صدد جذب اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های عمرانی در دست اجرا تا یک ماه آینده است.

وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در بیش از 90 نقطه شهر زنجان تصریح کرد: تولید آسفالت و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها با سرعت در حال انجام است.

یگانه با اشاره به سخنان کریمی یکی از اعضای شورای شهر زنجان در مورد اجرای سلیقه‌ای مصوبات شورا توسط مدیران شهرداری اضافه کرد: من از اعضای شورا درخواست می‌کنم در صورت بروز مشکلاتی از این دست، ابتدا موضوع را به شهردار منعکس کنند.

وی همه مصوبات شورای شهر زنجان را برای شهرداری لازم‌الاجرا دانست و گفت: فقط مصوباتی که منع قانونی داشته باشد، اجرا نمی‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان در پاسخ به سخنان دیگر عضو شورای شهر مبنی بر دقت در انتخاب مدیران شهرداری تصریح کرد: از زمان حضور خود در این سمت، فقط اقدام به انتخاب چند سرپرست برای پست‌های خالی در شهرداری کرده و هیچ مدیری را جابه‌جا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های مطرح شده همه مراجعان به شهرداری قانونی نیست، تاکید کرد: نمی‌توان به همه درخواست‌ها از جمله درخواست‌های غیرقانونی مراجعان پاسخ مثبت داد.

یگانه با اشاره به اینکه روز پنجشنبه روز ملاقات عمومی با مردم شهر زنجان است، اضافه کرد: این به معنی نپذیرفتن مردم در روزهای دیگر نیست.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول