اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

گرایش زنان به مصرف مواد مخدر نگران کننده است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: در مصرف مواد مخدر تغییر جنسیت صورت گرفته به طوری که در گذشته مردان بیشترین مبتلایان بودند؛ اما امروزه زنان نیز به این ماده خانمان‌سوز مبتلا شده‌اند.

گرایش زنان به مصرف مواد مخدر نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی بعدازظهر امروز در افتتاح نمایشگاه " اعتیاد مرگ خاموش" که با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی شهرستان نوشهر برگزار شد، بیان داشت: در سال‌های اخیر شاهد رشد مصرف مواد مخدر و روی آوردن به آن هستیم و برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند به آگاهی بخشی بیشتر درباره مضرات و عواقب سوء مواد مخدر کمک کند.

وی گفت: کشور ما به‌عنوان یک کشور هدف از سوی دشمن مورد هجوم گسترده قرار گرفته که مواد مخدر یکی موارد هجمه دشمن است تا از این طریق پویایی و اقتدار و توفیقات ما را سلب کند.

قمی‌اویلی ادامه داد: با آگاهی‌بخشی بیشتر و فرهنگ‌سازی می‌توان مضرات مواد مخدر و اهداف سوء دشمن را نمودار کرد و جامعه را از این بلای خانمان‌سوز رهایی بخشید.

فرماندار نوشهر یادآور شد: امروز بیشتر مواد مخدر صنعتی با ترکیبات بسیار خطرناک تولید می‌شود که در ابتدا نشاط و قدرت کاذبی را برای مصرف‌کننده بوجود می‌آورد که این امر مقطعی و گذرا است

این مسئول با بیان اینکه فرایند توطئه دشمن در فرایند فرهنگی است، تصریح کرد: آنچه که جالب توجه‌ است، این است که آنهایی که این مواد مخدر را تولید کرده‌اند امروز در شبکه‌ها و کمپ‌های مدعی مبارزه با مواد مخدر هستند که با فرهنگ و آموزه‌های دینی ما مغایرت دارد بنابراین باید توجه داشت تا کسی در این دام خانمان‌سوز گرفتار نشود.

وی خاطرنشان کرد: در مصرف مواد مخدر تغییر جنسیت صورت گرفته به طوری که در گذشته مردان بیشترین مبتلایان بودند، اما امروزه زنان نیز به این ماده خانمان‌سوز مبتلا شده‌اند که نیاز به آگاهی‌بخشی بیشتری برای مبارزه با این پدیده شوم است.

قمی‌اویلی اضافه کرد: مجموعه حاکمیت و تک تک مردم آگاه هستند که درگیر یک توطئه هدف‌دار از سوی دشمنان هستیم و بنابراین هرگاه که متوجه این توطئه دشمن شدیم در حقیقت نقطه پیروزی ما است که با تدبیر درست قابل خنثی است.

فرماندار نوشهر ایجاد اشتغال و اعتمادسازی برای جامعه درباره کسانی که بلای خانمان‌سوز اعتیاد را ترک کرده‌اند و به دامان جامعه بازگشته‌اند را از دغدغه‌های متولیان این امر دانست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول