اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تیرماه جاری صورت می‌گیرد

تجهیز 1000 تاکسی در اصفهان به تاکسی‌متر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان تیرماه جاری یک هزار تاکسی فعال در سطح مناطق 14‌ گانه اصفهان به تاکسی‌متر تجهیز می‌شوند.

تجهیز 1000 تاکسی در اصفهان به تاکسی‌متر

علیرضا تاجمیرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مجهز شدن تاکسی‌های فعال در سطح شهر به تاکسی‌متر از یک سال گذشته در اصفهان مطرح شده است، اظهار کرد: با تجهیز تاکسی‌ها به تاکسی‌متر کرایه استفاده از خدمات حمل و نقل درون‌شهری به صورت الکترونیکی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کرایه تاکسی‌ها براساس مصوبه شورای شهر دریافت می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر کرایه‌ها به صورت کورسی دریافت می‌شود که احتمال پایمال شدن حق رانندگان و مسافران در مواردی در سیستم کورسی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات تجهیز تاکسی‌های اصفهان به تاکسی‌متر تصریح کرد: تجهیز یک هزار تاکسی فعال در سطح مناطق 14‌ گانه اصفهان به تاکسی‌متر تا پایان تیرماه جاری صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز تمام تاکسی‌های اصفهان به تاکسی‌متر طی مراحل مختلفی صورت می‌گیرد، ادامه داد: تمام خدمات حمل و نقل درون شهری باید به صورت هوشمند و پرداخت الکترونیکی انجام شود و در حال حاضر در حدود 10 هزار تاکسی شهری در اصفهان وجود دارد.

تاجمیرریاحی تاکید کرد: 6 هزار تاکسی نیز در آژانس‌های تلفنی وجود دارد که این سازمان در نظر دارد تمام این تاکسی‌ها را به تاکسی‌متر مجهز کند.

وی با بیان اینکه کرایه‌ها در تاکسی‌های مجهز به تاکسی‌متر براساس زمان و مسافت طی شده دریافت می‌شود، افزود: با تجهیز تمام تاکسی‌ها به تاکسی‌متر، سیستم کورسی برای دریافت کرایه‌ها حذف می‌شود و تمام پرداخت‌ها به صورت هوشمند و الکترونیکی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان اذعان داشت: حفظ حقوق رانندگان و مسافران، برطرف شدن مشکلات موجود در زمینه پول خرد و تسریع در راستای پرداخت کرایه‌ها از مهم‌ترین مزایای تجهیز تاکسی‌ها به تاکسی‌متر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول