اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه:

تاکسی‌های زنجان به GPS و تاکسی‌متر مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه گفت: تاکسی‌های زنجان به GPS و تاکسی‌متر مجهز می‌شوند.

تاکسی‌های زنجان به GPS و تاکسی‌متر مجهز می‌شوند

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی به عنوان پایلوت، برخی تاکسی‌های دربستی زنجان را به دستگاه‌های GPS و تاکسی‌متر مجهز می‌کند.

وی هدف از نصب GPS و تاکسی‌متر را بر روی تاکسی‌ها را ارزیابی جغرافیایی، سرعت و موقعیت تاکسی‌ها عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه با اشاره به اینکه دستگاه GPS بر روی تاکسی‌های دربستی فعال در مسیرهای ترمینال، راه‌آهن و فرودگاه نصب می‌شود، تصریح کرد: نصب دستگاه‌های GPS بر روی تاکسی‌های خطی و گردشی جوابگو نیست، چرا که کاربردی نیست.

وی کنترل ایستگاه‌های تاکسی را از دیگر برنامه‌های سازمان تاکسیرانی عنوان کرد و افزود: کنترل ایستگاه‌ها در راستای راهنمایی مسافران و ارائه خدمات مناسب‌تر توسط رانندگان انجام می‌شود.

میرابی عمر لازم برای ناوگان تاکسی رانی را 10 سال اعلام کرد و گفت: یک چهارم تاکسی‌های شهر زنجان در واقع نیاز به تعویض دارند.

وی تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی زنجان در سال گذشته اقدامات لازم برای تحویل گرفتن 50 دستگاه خودرو را انجام داده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه با اشاره به اینکه رانندگان متقاضی تعویض خودرو در سال گذشته، هنوز خودروهای خود را تحویل نگرفته‌اند، اضافه کرد: ناجا خودروهای تولید شده را به دلیل اینکه یک ایربک دارند، شماره‌گذاری نمی‌کند.

وی بر پیگیری ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تحویل گرفتن خودروها تاکید کرد.

میرابی تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر زنجان و حومه را 2 هزار و 300 دستگاه اعلام کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی و خود رانندگان هم درصدد تعویض خودروهایی با عمر 10 ساله و حتی کم‌تر از آن هم هستند.

وی با اشاره به راغب بودن رانندگان برای تعویض خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: نوشدن ناوگان عمومی موجب ارائه خدمت بهتر از سوی رانندگان و همچنین رغبت مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان و حومه، عمر تاکسی‌های فعال سطح شهر زنجان را پنج سال عنوان کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی در صدد کاهش این میانگین به چهار سال است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول