اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیمارستان شهید آیت‌الله محلاتی تبریز

بزرگ‌ترین مرکز همودیالیز آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز همودیالیز در آذربایجان‌شرقی، فاز دوم پلی‌کلینیک شهید شفیع‌زاده و ساختمان شهدای بهداری بیمارستان محلاتی تبریز به بهره‌برداری رسید.

بزرگ‌ترین مرکز همودیالیز آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز اسدی رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: در ادامه فعالیت‌ها و مجهز کردن بخش‌ها و مراکز درمانی در این بیمارستان و کسب رتبه‌های عالی و برتر در سطح استان و کشور در بین بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مسلح، همزمان با اعیاد شعبانیه بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مرکز همودیالیز با هزینه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و در فضایی به مساحت 450 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مرکز همودیالیز بیمارستان دارای مجهزترین دستگاه‌های دیالیزی و 20 تخت به‌صورت شبانه‌روزی و رایگان است که می‌تواند روزانه جوابگوی 160 نفر از بیماران نارسایی کلیوی باشد.

اسدی اضافه کرد: همچنین امروز سالن اجتماعات شهدای بهداری، فاز دوم پلی‌کلینیک شهید شفیع‌زاده و سالن آموزش و پژوهش به منظور ارائه کارهای آموزشی و پژوهشی با هزینه 10 میلیون ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده در این بیمارستان تصریح کرد: تاکنون برای خدمات‌رسانی بهتر و با کیفیت‌تر به مردم و اعضای نیروهای مسلح، بازسازی بخش‌های سنگ‌شکن، فیزیوتراپی و اجرای کامل طرح امام رضا(ع) را به منظور کنترل فشار خون و دیابت بیماران به مرحله اجرا درآورده‌ایم.

اسدی ادامه داد: این مرکز درمانی در حال حاضر رتبه یک عالی را در بین مراکز درمانی نیروهای مسلح کسب کرده است که این امر مسئولیت ما به‌عنوان خادمان ملت را چند برابر خواهد کرد.

رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز همچنین از خرید زمین روبه‌روی بیمارستان به منظور توسعه فضای آن و ایجاد پارکینگ اختصاصی، راه‌اندازی بخش‌های آنژیوگرافی و جراحی قلب، تخریب و ساخت بخش VIP زایمان و مامایی به‌عنوان طرح‌های در دست اجرای این بیمارستان تا پایان سال خبر داد که همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول