اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌ تأمین درمان کرمان خبر داد

ارائه نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌ تأمین درمان سازمان تامین اجتما‌عی استان کرمان گفت: ارائه نوبت ‌ویزیت سرپایی به صورت تلفنی در سه بیمارستان تأمین اجتماعی استان کرمان انجام می‌شود.

ارائه نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کرمان

امین فخر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: خدمات درمانی سرپایی ‌در مراکز ملکی تأمین اجتماعی به بیمه شدگان عادی‌ به صورت رایگان و بیمه شدگان مشاغل آزاد با دریافت فرانشیز در 13 درمانگاه در شهرستان‌های استان و سه درمانگاه تخصصی ‌در بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی کرمان، امام علی (ع) زرند و دکتر غرضی سیرجان ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: 98 درصد مراجعان به مراکز درمانی استان کرمان را بیماران سرپایی تشکیل می‌دهند.

فخر عنوان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل رشد جمعیت بیمه شده، افزایش تعرفه‌ها و هزینه‌های درمانی و سلامت میزان مراجعه به مراکز درمانی سرپایی تأمین اجتماعی نیز افزایش یافته است.

وی بیان داشت: با توجه به انبوه مراجعان و بیماران به این مراکز به ویژه سه درمانگاه تخصصی جنب بیمارستان‌های استان و ازدحام جمعیت و صرف وقت قابل توجهی از بیمه شدگان برای اخذ نوبت، مدیریت درمان استان را بر آن داشت تا در راستای مدیریت صف و پذیرش روش‌های مختلفی را برای حل این مشکل همانند‌ نوبت‌دهی تلفنی، نوبت‌دهی اینترنتی، نوبت‌دهی از طریق پیشخوان دولت مورد مطالعه و بررسی قرار دهد.

فخر گفت: با طی مراحل و مکاتبات اداری با سازمان متبوع و اخذ مجوزهای لازم، تجهیزات مربوط به سیستم نوبت‌دهی تلفنی در فاز اول در سه درمانگاه تخصصی بیمارستان استان کرمان استقرار یافت.

وی بیان داشت: از 15 تیر ماه سال جاری همزمان با ولادت خجسته منجی عالم بشریت تمام نوبت‌های سرپایی در مراکز یاد شده به صورت تلفنی به بیماران ارائه می‌شود.

فخر بیان داشت: بیمه شدگان می‌توانند‌ برای اخذ نوبت از درمانگاه تخصصی بیمارستان آیت‌الله کاشانی با شماره 03412230050‌، از درمانگاه تخصصی بیمارستان دکتر غرضی سیرجان با شماره 03454221288 و از درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی (ع) زرند با شماره 03424238201 تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول