اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار زنجان خبر داد

اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر زنجان خبر داد.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر زنجان

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان یکی از طرح‌های در دست بررسی شهرداری زنجان را تفکیک زباله از مبداء عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح پس از نهایی‌شدن به استانداری و شورای شهر زنجان ارسال شده است تا توسط کارشناسان آنها هم بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء چند ماه زمان نیاز دارد، ادامه داد: اجرای این طرح مستلزم انجام خرید‌ وسیله‌های لازم از جمله تعدادی باکس‌ و خودروهای مورد نیاز است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان اجرای طرح تفکیکی زباله از مبداء را نیازمند حمایت مالی عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای عملیاتی‌شدن این طرح در حدود 6 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز کار معدوم‌کردن سگ‌های ولگرد سطح شهر گفت: از آغاز معدوم‌سازی در حدود 400 قلاده سگ توسط میرشکار کشته شده‌ است.

احمدی از تهیه یک سلاح شکاری دیگر برای معدوم‌سازی سگ‌ها توسط شهرداری خبر داد و افزود: با تحویل گرفتن این سلاح پس از طی مراحل اداری دو میرشکار وظیفه معدوم‌سازی حیوانات موذی شهر را بر عهده می‌گیرند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به آغاز به کار شهربازی زنجان که در پارک ملت قرار دارد، اضافه کرد: همه دستگاه‌های موجود در شهربازی زنجان بازبینی و استانداردسازی شده است.

وی کارتی‌شدن دستگاه‌های بازی در پارک ملت را از تغییرات به وجود آمده در شهربازی زنجان اعلام کرد و افزود: شهروندان می‌توانند با تهیه کارت‌های لازم اقدام به استفاده از دستگاه‌های بازی مستقر در این پارک کنند.

احمدی ابراز اطمینان کرد، در پایان فصل استفاده از شهربازی زنجان شهروندان می‌توانند باقی پول مانده در کارت‌ها را از متصدیان دریافت کنند.

وی ساخت دو ایستگاه آتش‌‌نشانی در شهر زنجان، تجهیز یک سردخانه برای بهشت زهرای زنجان و خرید آمبولانس را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان اعلام کرد که در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول