اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال وزش باد شدید در استان اصفهان اتفاق افتاد

خسارت یک میلیاردی طوفان به عشایر اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هفته گذشته با وزش باد در مناطق استان یک میلیارد تومان به مناطق عشایری موجود در سطح اصفهان خسارت وارد شده است.

خسارت یک میلیاردی طوفان به عشایر اصفهان

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان هفته گذشته به دلیل بارش تگرگ، رگبار باران و وزش باد در بخش‌هایی از استان با خسارت‌هایی مواجه شده است، اظهار کرد: درصد بالایی از این خسارت‌ها به مناطق عشایری موجود در سطح استان وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه مناطق عشایری محله‌های سرطاق و جنوب سمیرم، محله هوک شهرضا و منطقه پشت‌کوه فریدون‌شهر از جمله این مناطق به شمار می‌رود، اضافه کرد: وزش باد شدید، رگبار و تگرگ در این مناطق سبب ورود خسارت به 300 چادر و جاده‌های ایل‌رو مناطق عشایری استان شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با خسارت‌های وارد شده به مناطق عشایری استان، روستای نشلج کاشان در منطقه نیاسر نیز با روان‌آب مواجه شد.

وی با بیان اینکه بارندگی در این روستا سبب ایجاد روان‌آب شد و 50 واحد مسکونی در این منطقه با آب‌گرفتگی مواجه شده‌اند، ادامه داد: قنات‌ها، باغات و تأسیسات آب شرب این روستا به دلیل بارندگی و ایجاد روان آب با خسارت‌هایی مواجه شده‌اند.

شیشه‌فروش تاکید کرد: هفته گذشته با وزش باد در مناطق استان یک میلیارد تومان به مناطق عشایری موجود در سطح اصفهان خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه مناطق عشایری سمیرم، فریدون‌شهر و شهرضا از شهرستان‌هایی هستند که مشمول خسارت‌های ناشی از وزش باد شده‌اند، افزود: در حال حاضر استان در زمینه وزش باد و خسارت‌های ناشی از آن با مشکلی مواجه نیست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول