اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار تهران:

مهم‌ترین رسالت جانبازان ترویج فرهنگ علوی است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران در مراسم تقدیر از جانبازان باقرشهر با اشاره به رشادت‌های جانبازان گفت: مهم‌ترین رسالت جانبازان ترویج فرهنگ علوی است.

مهم‌ترین رسالت جانبازان ترویج فرهنگ علوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به نام روز جانباز نامگذاری شده، مراسم تقدیر از جانبازان شهرداری باقرشهر با حضور بهروز کرمی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران، شهردار، ریاست و اعضای شورای شهر، معاونین و مدیران شهرداری در دفتر شهردار باقرشهر برگزار شد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران در این مراسم گفت: مهم‌ترین رسالت ایثارگران ترویج فرهنگ علوی است، ما باید بدانیم بر سر سفره حضرت علی (ع) نشسته‌ایم و برکت زندگی ما از ائمه اطهار (ع) است.

بهروز کرمی افزود: جامعه شیعی امروز ما پیرو حقیقی پیامبر اکرم (ص) است که در وصیت خود می‌فرماید «قرآن و اهل بیت (ع) را برای شما به امانت می‌گذارم و اگر از آنها تبعیت کنید هرگز گمراه نمی‌شوید» به همین سبب است که شیعیان به این وصیت پیامبر (ص) عمل نموده و پیروی خود را از قرآن کریم و مکتب سرخ اهل بیت (ع) نشان داده‌اند و ما باید از این دُر گرانبهایی که به دست آورده‌ایم با جان و دل حراست کنیم.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران در ادامه ضمن بیان خصوصیات استانداران و وکلای امیرالمومنین (ع) به ساده زیستی و توجه ویژه ایشان به جانبازان و جان بر کفان اسلام اشاره کرد و افزود: مسئولان ما باید قدردان ایثار و از جان گذشتگی جانبازان و ایثارگران باشند، زیرا ایشان در زمان حضور در جبهه جنگ به دنبال دریافت رتبه و امتیاز نبودند و برای رضای خداوند به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گام برداشتند و امروز نیز چشمداشتی ندارند و در حقیقت مسئولیت امروز ما حاصل از جان گذشتگی و ایثار ایشان است و مسئولان و مدیران دستگاه‌ها باید به وظیفه خود در قبال ایشان عمل کنند.

مشاور استاندار تهران به جانبازان نیز توصیه کرد: فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را در همه لحظات زندگی حفظ کنید و در محیط کار نیز مفید و موثر باشید و با تلاش و کوشش فراوان از دستاوردهای شهدا و ایثارگران حفاظت نمایید.

در این جلسه که شهردار باقرشهر، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر نیز حضور داشتند از جانبازان شاغل در شهرداری با اهدای شاخه‌های گل، لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول