اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نیمه شعبان صورت می‌گیرد

آغاز به کار بخش «احکام» در وب سایت مسجد جمکران

خبرگزاری فارس: مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران از راه‌اندازی بخش احکام در وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران خبر داد.

آغاز به کار بخش «احکام» در وب سایت مسجد جمکران

امیر افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در راستای ارتقا و گسترش فعالیت‌های وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران، بخش‌های ابتکاری و جدیدی در این سایت طراحی شده که از آن جمله می‌توان به طراحی و اجرای بخش احکام اشاره کرد.

وی در ادامه به تشریح امکانات و قابلیت‌های این بخش پرداخت و ابراز داشت: نخستین قابلیت این بخش پرسش سؤالات فقهی و مرتبط با احکام از طریق پیامک است که شخص می‌تواند سؤال خود را با شماره‌ای که به زودی اعلام می‌شود به صورت پیامک مطرح کرده و روحانیون واحد ارشاد مسجد مقدس جمکران پس از دریافت سؤال، اقدام به ارسال پاسخگویی خواهند کرد که مراحل اجرای این بخش به اتمام رسیده و جزئیات روش ارسال سئوال متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران افزود: از دیگر قسمت‌های بخش احکام می‌توان به قابلیت طرح مسائل و پرسش سئوالات از طریق سایت و ارائه پاسخ آن در همان قسمت و یا به‌ صورت ایمیل اشاره کرد.

افضلی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آینده و با افزایش تعداد سؤالات کاربران می‌توانند به سهولت به آرشیو موضوع‌بندی شده دسترسی پیدا کرده و موضوعات مورد نظر خود را بیابند.

وی با اشاره به اینکه واحد مشاوره و راهنمایی مسجد مقدس جمکران در برنامه‌های مسجد اقدام به بیان احکام و پاسخ به سؤالات می‌کند خاطر نشان کرد: از دیگر خدماتی که در این بخش در نظر گرفته شده، ارائه فایل صوتی این برنامه‌ها در وب سایت است که قابلیت اجرای آنلاین و همچنین دانلود را دارد.

مدیر رسانه‌های دیجیتال مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: این بخش به همت واحد رسانه‌های دیجیتال و واحد مشاوره و راهنمایی مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شده و سؤالات مطرح شده از طریق کارشناسان حوزوی متخصص در امر پاسخگویی به سؤالات شرعی و احکام جواب داده خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول