اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان خبر داد

شرکت 12 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: 12 هزار نفر در طرح اوقات فراغت در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان شرکت دارند.

شرکت 12 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مصطفی آزادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جلوگیری از هجمه فرهنگی به نظام در کنار مساجد است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد کار نظارت بر کار کانون‌های مساجد را بر عهده دارد، افزود: کانون‌های مساجد با هدف جلوگیری از تک بعدی بودن مساجد ایجاد شده است.

آزادی با اشاره به طرح فراغت کانون‌های مساجد تصریح کرد: در طرح اوقات فراغت در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان فعالیت‌های آموزشی، ورزشی، تفریحی، اخلاقی، معنوی و قرآنی برای کانون‌های مساجد تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح در جنوب کرمان، بیش از 12 هزار نفر عضو و متولی شرکت دارند، خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت امام جماعت مساجد و در قالب کانون‌ فرهنگی هنری مسجد اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: از جمله طرح‌های اوقات فراغت، طرح قرآنی 1446 است که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای داشتن 10 میلیون حافظ قرآن کریم مبنای طرح 1446 حفظ جزء 30 قرآن کریم قرار گرفته است.

آزادی ابراز داشت: در کانون‌های تخصصی و خانه‌های نور اجرای این طرح الزامی است و کانون‌های عمومی هم بیش از 50 درصد اعلام آمادگی کردند و کارشان را در طرح 1446 آغاز کردند.

وی اذعان داشت: طرح تلاوت نور در تابستان سال جاری که همزمان با ماه مبارک رمضان است، به صورت ویژه و با قرائت یک جزء برگزار می‌شود.

آزادی بیان داشت: مرحله استانی جشنواره «مدها متان»  و جشنواره سرود روستایی رضوی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول