اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد هیچ منبع درآمدی ندارند

خبرگزاری فارس: گفت: رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌های 16 گانه استان منبع درآمد پایداری ندارند که از مشکلات اساسی خدمات‌دهی به شهروندان استانی است.

شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد هیچ منبع درآمدی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، حسین جهادگر عصر امروز در نشست با فرماندار و اعضای شورای شهر این شهرستان اظهار داشت: گروهی از مسئولان اجرایی در سطح شهرستان، استان و کشور هنوز شوراها و قابلیت‌های شوراها را باور ندارند.

وی با اشاره به تغییر و تحولاتی که در روند کاری شوراها به وجود آمده است، ابراز داشت: تغییر و تحولاتی که در شوراها به وجود آمده باعث از بین رفتن بحث و جدل و تنش‌های بین اعضای شوراها شده است.

جهادگر با بیان اینکه فرمانداری کهگیلویه در بسیاری از امور در سطح استان مقام نخست را دارد، افزود: فرمانداری کهگیلویه اطلاعات خوبی در زمینه روند کاری شورای شهر دارد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: بزرگ‌ترین مشکلی که در این شهرستان وجود داشت بحث کمربندی دو بود که پس از حدود 50 سال با وجود مشکلات زیادی که داشت با پشتکار و پی‌گیری مستمر فرماندار اجرا شد.

وی بیان کرد: موضوع کمربندی سه و ورودی‌های این شهرستان اعم از چرام، سوق و طولیان از دیگر مشکلاتی بود که با حضور و پیگیری‌های مداوم و مستمر مسئولان اجرایی برطرف شد.

جهادگر عنوان کرد: شهرداری‌های 16 گانه استان منبع درآمد پایداری ندارند که از مشکلات اساسی خدمات‌دهی به شهروندان استانی می‌باشد.

وی با بیان اینکه مردم در شهر و بخش‌ها باید مشکلات خود را به شوراها یا بخشدار اعلام کنند، افزود: اعضای شورا در بین مردم بوده و مشکلات حوزه استحفاظی خود را می‌دانند.

این مسئول گران‌فروشی را از مشکلات مردم دانست و در این باره ابراز داشت: بحث گران‌فروشی و عدم هماهنگی نرخ‌ها در بین فروشندگان صنوف مختلف باید کنترل شود.

جهادگر به مشکل توزیع کود شیمیایی نیز اشاره کرد و متذکر شد: توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان ناعادلانه بوده و به اندازه نیاز نیست که باید در این راستا اقدام عملی شود.

وی بیان داشت: مشکلات عبور و مرور جاده‌ای مردم دهدشت به مسیرهای روستایی از جمله بخش‌های لنده، دیشموک، چاروسا و مرکزی از دیگر مشکلات این شهرستان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول