اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم خبر داد

آموزش مسائل بهداشتی و درمانی به 32 هزار نفر در دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در راستای وظایف بهداشتی و درمانی، تاکنون به بیش از 32 هزار نفر در شهر و روستاهای دیلم آموزش مسائل بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

آموزش مسائل بهداشتی و درمانی به 32 هزار نفر در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عبدالحسین ناصری سه‌شنبه شب در همایش مدیران بهداشتی و درمانی دیلم تصریح کرد: با توجه به حساسیت و ظرافت بحث‌های آموزشی هدف‌نویسی در این مقوله خیلی متفاوت بوده و اهداف اختصاصی برای هر مبحث آموزشی باید مشخص شود.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: در برنامه عملیاتی دقت داشته باشیم فعالیت‌هایی را بنویسیم که قابلیت اجرایی داشته باشند.

ناصری اضافه کرد: در بحث آموزشگاه بهورزی باید روی ریز مسایل و جزئیات برنامه فکر کنیم و برنامه آموزش بهورزی با اهداف و استراتژی‌ها و جزئیات دقیق تهیه و تدوین شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم با اشاره به لزوم نظارت جدی و مستمر بر کار پایش کاردانان مراکز بهداشتی درمانی تصریح کرد: در بحث پایش‌ها روی تک تک آیتم‌های مشکل‌دار فکر کنید و راهکارهای عملی ارائه دهید.

وی اظهار داشت: دندانپزشکان با برگزاری کلاس‌های آموزشی، کاردانان و بهورزان را در بحث مراقبت دهان و دندان توانمند کنند تا کاردانان و بهورزان بتوانند برنامه‌های آموزشی و مراقبت‌های دهان و دندان را در مدارس اجرا کنند.

ناصری از مسئول بهداشت مدارس خواست تا در مباحث آموزشی در مدارس روی کیفیت آموزش‌ها بیشتر کار شود و حجم بیشتر برنامه‌های آموزشی را کاردانان انجام دهند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول