اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

تغییر مدیریت در شهرداری ساری احترام به نظر شهروندان بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تغییر مدیریت در شهرداری ساری احترام به نظر شهروندان بود.

تغییر مدیریت در شهرداری ساری احترام به نظر شهروندان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست شهردار ساری با بیان اینکه شورای شهر به دنبال شهرداری توانمند بود، اظهار داشت: حجازی در پنج سال مدیریت شهر ساری عملکرد خوبی داشت، اما به احترام نظر شهروندان تغییر مدیریتی در شهرداری ساری انجام شد.

وی به رضایت شورای شهر ساری از عملکرد کارکنان شهرداری مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: نواقصی در روند کاری پرسنل شهرداری وجود دارد که باید برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه به نظرهای کارشناسان، نخبگان و رسانه‌ها در روند بهتر مدیریت شهری احترام می‌گذاریم، تصریح کرد: شورای شهر پذیرش نظرهای کارشناسی نخبگان را در ابتدای هر پروژه‌ای اعلام کرد؛ ولی این اظهار نظرها در پایان اجرای هر پروژه انجام می‌شود که کار ساز نیست.

 

* شورای شهر در پنج سال مدیریت حجازی از آبرو مایه گذاشت

نقیبی به مدیریت قبلی شهرداری ساری اشاره کرد و متذکر شد: رسانه‌ها و دوستان آقای حجازی بدانند ما در پنج سال گذشته برای مدیریت مطلوب شهر ساری برای این شهردار از آبرو مایه گذاشتیم تا عملکرد شورای شهر و شهرداری مطلوب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه باید به رای مردم و نمایندگان شهروندان ساری در شورای اسلامی شهر احترام گذاشته شود، یادآور شد: برخلاف نظر حجازی فکر می‌کنم، رفاقت ارزشمند است، اما از دیروز متوجه شدم که دوستی ما با حجازی یک طرفه بود.

 

* خوشحالیم مسند خالی مدیریتی استان را ساروی پر کند

وی با اشاره به اینکه انتخاب حجازی به عنوان مدیر عاملی سازمان همیاری شهرداری‌ها برای ما جای خرسندی دارد، بیان داشت: با توجه به اینکه خودم پیگیر کار بود برای ما خوشحال کننده است که یک مسند مدیریتی خالی استان را یک ساروی پر کند.

 

* افراد باید به صندلی مدیریتی شخصیت دهند

نقیبی قطع همکاری را به مفهوم نادیده گرفتن زحمات و دوستی ندانست و گفت: انسان‌ها باید به صندلی مدیریتی شخصیت بدهند، دوران مدیریت کوتاه است.

این مسئول انتخاب سرپرست شهردار جدید ساری را به منظور جلب رضایت شهروندان در روند مدیریت شهری دانست و متذکر شد: رضویان از کارشناسان و مهندسان با تجربه شهرداری و از نخستین کارشناسان شهرداری ساری است که سابقه طولانی در این نهاد خدماتی دارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه  باید حرمت ماه شعبان  که ماه خود سازی است را نگه داریم، اذعان داشت: خدمت به خلق سرلوحه کارها قرار گیرد و از کارکنان شهرداری ساری انتظار داریم که در اجرا ی خدمات‌رسانی به شهروندان احترام ارباب رجوع را نگه دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول