اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سوق:

حساب شهرداری سوق به دلیل بدهی 20 میلیون تومانی مسدود شد

خبرگزاری فارس: شهردار سوق گفت: متأسفانه به دلیل عدم همکاری تأمین اجتماعی و نبود تعامل دوجانبه، حساب شهرداری سوق به دلیل بدهی حدود 20 میلیون تومانی مسدود شد.

حساب شهرداری سوق به دلیل بدهی 20 میلیون تومانی مسدود شد

فرشاد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهرداری نهادی است که اگر کار آن یک روز مختل شود به مثابه مختل شدن زندگی همه مردم یک شهر است.

شهردار سوق ادامه داد: این نوع بدهکاری و طلبکاری در همه جا وجود دارد که باید با تعامل و توجه به شرایط مشکلات دوجانبه برطرف شود.

صادقی با بیان اینکه حدود 300 میلیون تومان از دستگاه‌های مختلف طلب داریم، عنوان کرد: به دستور آقای استاندار که از ما در این زمینه خویشتن‌داری طلب کردند با دستگاه‌های بدهکار تعامل کردیم و هیچگاه مطالبات خود را از طریق مراجع پیگیری نکردیم.

شهردار سوق ادامه داد: از سال 74 بدهی‌های سنگینی به تأمین اجتماعی داشتیم که تا سال 84 آن را تسویه کردیم و از سال 84 تا 88 نیز بدهی دیگری به تأمین اجتماعی داشتیم که 40 درصد آن پرداخت و مابقی قسط‌بندی شد.

صادقی با بیان اینکه به دلیل عقب افتادن چند قسط و با شکایت تأمین اجتماعی حدود 10 روز است که حساب‌های شهرداری سوق مسدود شده، افزود: اکنون در پرداخت دستمزد و حقوق کارگران خود نیز مستأصل شده‌ایم و همانگونه که ما نسبت به 300 میلیون طلب خود سعه صدر نشان دادیم این انتظار را نیز از تأمین اجتماعی داشتیم.

وی با ابراز تأسف از اینکه تأمین اجتماعی به همین دلیل از تمدید دفترچه کارکنان شهرداری سر باز می‌زند، تصریح کرد: این چنین کاری تاکنون در هیچ‌ کجا سابقه نداشته و ما به همین دلیل از طریق مراجع مختلف این کار غیر قانونی تأمین اجتماعی را تا آخر پیگیری خواهیم کرد.

وی با ذکر این مطلب که حتی حکم کمیسیون ماده 77 مطالبات خود از دستگاه‌های اجرایی را برای دریافت مطالبات 300 میلیون تومانی دریافت کرده‌ایم، تأکید کرد: تنها به احترام سخن استاندار دست روی دست گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول