اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

اختلاف شهرداری و پردیس کشاورزی با تعامل رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اختلافات ایجاد شده میان شهرداری و پردیس کشاورزی برای تخصص زمین و احداث تونل مهرویلا در فضای مثبت و با تعامل برطرف می‌شود.

اختلاف شهرداری و پردیس کشاورزی با تعامل رفع می‌شود

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که سرانجام طرح احداث تونل مهرویلا به کجا انجامید؟ گفت: بر اساس طرح تفصیلی که برای شهرستان کرج تدوین و به تصویب رسیده، باید پروژه‌های عمرانی متعددی در مرکز استان البرز اجرا شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها که یکی از مهم‌ترین آنها احداث تونل مهرویلا است، نقش مهمی در توسعه شهری و خدمات‌رسانی به مردم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای احداث تونل فوق باید بخشی از زمین‌هایی که در اختیار پردیس کشاورزی است، باید به این امر اختصاص یابد که تاکنون به دلیل اختلاف شهرداری و پردیس کشاورزی اجرایی نشده است.

 

* کسی در کرج به دنبال منافع شخصی نیست

دادگو با تاکید بر اینکه هیچ یک از نهادهای فعال در شهرستان کرج به دنبال کسب منافع شخصی نیستند، گفت: به طور قطع مدیریت پردیس کشاورزی که زمین لازم را اختصاص نداده نیز به دنبال رسیدن به منفعت نیست و آنها نیز معیارهایی دارند.

وی ادامه داد: به هر حال اختلاف‌هایی میان شهرداری و پردیس کشاورزی وجود دارد که این موارد منجر به عدم پیشرفت مطلوب پروژه‌های عمرانی در منطقه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به این پرسش که اختلاف فوق چه زمانی بر طرف می‌شود؟ گفت: احداث تونل مهرویلا لازم و ضروری است و نباید کار خدمت‌رسانی به مردم متوقف شود.

دادگو تاکید کرد: از سوی دیگر دستگاه‌ها و نهادها در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد نیز نباید سختگیرانه برخورد کرده و با اعمال نظر منجر به توقف کار شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین معتقدم که شهرداری و پردیس کشاورزی در این مورد باید جلسات گفت‌وگوی منظمی دایر کرده و با تعامل و دیدگاه مثبت موضوع را بررسی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: با توجه به شناختی که از مدیریت این دو نهاد دارم، معتقدم که به زودی کار بر اساس تعامل و همکاری از سر گرفته شده و اختلاف‌ها برطرف می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین هیئت رئیسه شورای شهرستان کرج آمادگی دارند تا شرایط گفت‌وگوهای شهرداری و پردیس را فراهم کرده و برای رفع اختلاف تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول