اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری گفت: جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

حضور جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

مظفر یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ورزشکاران معلول و جانباز استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی کامل برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول این استان در سه کلاس در این مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: لطیف‌ الله‌گانی از شهرستان کیار در کلاس7، شهاب فدایی از فارسان در کلاس 8، اسلام حسنی از شهرستان لردگان در کلاس 9 و مهدی نظری از شهرستان فارسان نمایندگان این استان در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور هستند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای حضور قدرتمند ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور اندیشیده شده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزشکاران جانباز و معلول این استان از آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برخوردار هستند، بیان داشت: این ورزشکاران از مدت‌ها قبل تمرینات منظم خود را آغاز کرده‌اند و همچنین در مسابقات قهرمانی استانی نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و هم‌اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برند.

یعقوبی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جانبازان و معلولان کشور از 16 تا 24 تیرماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ورزشکاران جانباز و معلول چهارمحال و بختیاری از نظر جسمانی و فیزیکی و روحی در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و آماده درخشش در این مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه استعدادهای ورزشی فراوانی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، تاکید کرد: در صورت توجه بیش از پیش مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول