اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: انقلاب اسلامی ایران، ریشه در نهضت عاشورا دارد و دین مبین اسلام مرهون قیام امام حسین(ع) است.

انقلاب اسلامی ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام سیدمحمود ترابی ظهر امروز در مراسم خانواده‌های پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه دامغان اظهار داشت: اگر قیام امام حسین(ع) نبود امثال یزیدها به عنوان حکام اسلامی روی کار می‌آمدند و نه عاشورایی بود و نه اسلامی باقی می‌ماند.

وی افزود: با همه شهدا و به ویژه شهدای این نهاد مقدس انقلاب یعنی بسیج و سپاه، پیمانی دوباره خواهیم بست چرا که هر چه داریم از برکت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه دامغان جوانان را به تقوا و پاکدامنی توصیه نمود و خاطرنشان کرد: باید حواس‌مان جمع باشد چرا که دشمن با توجه به جنگ نرم در کمین جوانان ماست.

هم‌چنین فرمانده سپاه دامغان در این مراسم اظهار داشت: همسران پاسدار نقش بزرگی را در انجام مأموریت‌های سپاه دارند.

سیدمحمدحسن مرتضوی افزود: همسر پاسدار با فراهم کردن سکون در منزل و ساختن مأمن آرامش برای همسر خود نقش بسزایی در پیاده‌سازی اهداف سپاه دارند.

وی از طراحی پروژه‌های قرآنی و فرهنگی برای همسران پاسدار در سال 91 خبر داد.

فرمانده سپاه دامغان ادامه داد: نام‌گذاری سوم شعبان سالروز تولد سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به نام روز پاسدار به این معنی که پاسداران ما هدفشان پیمودن مسیر انقلاب است و هدف آنها زنده نگه داشتن نهضت عظیم عاشورا است.

مرتضوی تأکید کرد: ما پاسداران باید سیره و منش‌های اباعبدالله(ع) را در زندگی خود الگو قرار دهیم و باید در رکاب امام زمان(عج) به مسئولیت خطیر خود عمل نماییم.

در حاشیه این مراسم برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا شد و در پایان به پاسداران نمونه سال 90 هدایای ارزنده‌ای تقدیم شد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول