اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری نهاوند:

رئیس دادگاه انقلاب نهاوند قاضی نمونه استان همدان شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری نهاوند گفت: رئیس دادگاه انقلاب نهاوند به عنوان قاضی نمونه سال 91 در استان همدان معرفی شد.

رئیس دادگاه انقلاب نهاوند قاضی نمونه استان همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام مجید قربانی عصر امروز در مراسم دیدار قضات با مدیر حوزه علمیه نهاوند از انتخاب و معرفی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی، فیروز مهدی‌پور به عنوان قاضی نمونه و پرتلاش استان همدان خبر داد و اظهار داشت: تعهد، تخصص، ایمان و اشراف کامل به حقوق قضایی، جزایی و کیفری از سوابق ایشان است که موجب شده از بین صدها قاضی به عنوان قاضی نمونه انتخاب شود.

وی به شرایط سخت و حساس قضایی در دین اسلام اشاره کرد و ادامه داد: قاضی از آن جایی که با آبرو و اعتبار اجتماعی افراد در ارتباط مستقیم است بنابراین صدور احکام باید صد درصد کارشناسی شده، منطبق بر قوانین شرع مقدس و اقناع وجدان قاضی باشد.

رئیس دادگستری نهاوند اظهار داشت: به واسطه فضای شهرستان و وجود افراد معتمد در سطح شهرستان و روستاها بیشتر پرونده‌هایی که توسط شوراهای حل اختلاف رسیدگی می‌شوند عمدتاً منجر به صلح و سازش می‌شوند که این نوعی کمک به دستگاه قضایی و یکی از نکات مثبت و قابل تأمل است.

مدیر حوزه علمیه نهاوند نیز تکریم ارباب رجوع توسط قضات را مهم خواند و ادامه داد: طی سه سال گذشته تاکنون وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی طبق گزارشات منابع رسمی مطلوب‌تر شده و مردم از عملکرد دستگاه قضایی در نهاوند رضایت دارند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی وجود قاضی شجاع و باایمان و سفارش‌ناپذیر را از نعمات الهی خواند و ابراز داشت: قضات نهاوند به این ویژگی آراسته‌اند.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول