اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

گرامیداشت یاد شهدا موجب اقتدار کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: گرامیداشت یاد شهدا موجب اقتدار و عزت حقیقی در کشور می‌شود.

گرامیداشت یاد شهدا موجب اقتدار کشور می‌شود

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی عصر امروز در حاشیه دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان آوج با تسلیت سالروز فاجعه هفتم تیر در سال 60 اظهار کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در طول 33 سال گذشته این را به خوبی به دشمنان و دیگر مستکبران عالم نشان داده که در برابر هیچگونه توطئه‌چینی و دسیسه‌ای از ناحیه معاندان و منافقان هیچگاه کوتاه نیامده و از اصول و ارزش‌های خود همواره پاسداری و محافظت می‌کند.

امام جمعه شهرستان آوج با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی در ولایت‌مداری و تقوا همواره نمونه‌ و اسوه‌ای کامل برای تمام مردم است، افزود: امروز باید با گرامیداشت و یاد شبانه‌روزی مقام شامخ این شهید بزرگوار و دیگر شهدای فاجعه هفتم تیر سرافرازی و عزت حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده و موجب یأس استکبار در اهدافش شویم.

وی فعالیت‌های فکری و علمی شهید مظلوم بهشتی را در مسیر تکامل و اعتلای انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار و مهم ارزیابی و عنوان کرد: منافقان از بدو پیروی نظام شکوهمند اسلامی ما به بهانه‌های مختلفی سعی می‌کردند تا از درخشش و جلوه‌گیری مقتدرانه ایران اسلامی در بین جهانیان بکاهند اما تقدیر الهی بر این بود که ملت مبارز و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی همواره جاودانه و زنده در جهان باقی بماند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان برای براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان از زمانی که دیدند جنگ سخت و مبارزه نظامی اثری در اراده ملت ایران نداشته و نمی‌تواند خللی در پیشرفت کشور ایجاد کند رو به تهاجم نرم و ضد فرهنگی آورده و با انواع ابزار و فناوری‌های نوین در صدد برآمدند تا انقلاب اسلامی را از اساس و بنیه معنوی خویش مورد هجوم سراسری خود قرار داده و از بین ببرند.

هاشمی حضور مداوم و با نشاط در عرصه فرهنگی و مقابله با شبیخون‌های دشمنان را در شرایط حال کشور بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم که با الهام و سرمشق‌گیری از قرآن کریم در مسیر حق تعالی گام برداشته و از کج‌روی‌ها و مسیر‌های انحرافی دوری کنیم.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های کشور در سال‌های اخیر بسیار گسترده و وسیع بوده است، افزود: این رشد و توسعه روز افزون در کشور نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی امروز در اوج قله‌های عزت و پیشرفت جهانی قرار داشته و دشمنان هیچگاه توان شکست این نظام را ندارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول