اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان جویای کار در زنجان سارق از آب درآمد

خبرگزاری فارس: جوانی که برای استخدام به شرکتی در زنجان مراجعه و در برگشت اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو یکی از کارکنان کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

جوان جویای کار در زنجان سارق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، خانمی از سرقت 420 هزار تومان وجه نقد، انگشتر طلا و مدارک شناسایی‌اش اعلام شکایت و به ماموران گفت: روز گذشته به محل کارم در شرکتی واقع در جاده طارم مراجعه و خودروی خود را بیرون از شرکت پارک کردم.

وی افزود: در بازگشت متوجه شدم که کیفم حاوی 420 هزار تومان وجه نقد، انگشتر طلا و مدارک شناسایی به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در این زمینه گفت: با این شکایت مال‌باخته، ماموران کلانتری 14 زنجان تحقیقات خود را آغاز کردند. 

حسین عبدی گفت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند فردی برای استخدام به این شرکت مراجعه کرده بود که با بررسی‌های دقیق‌تر ظن پلیس به این فرد بیشتر شده و احتمال رفت که وی اقدام به این سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: با این فرضیه ماموران این فرد را شناسایی و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند که در بازجویی‌هایی صورت گرفته و با ارایه دلایل و مدارک، متهم لب به اعتراف گشود و به سرقت اموال مذکور از داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در خاتمه با اعلام دستگیری یک سارق دیگر منزل توسط ماموران این کلانتری گفت: با اعتراف این متهم به سرقت ، اموال مسروقه از وی کشف و تحویل مال‌باخته شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول