اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مؤلف کتاب تقوای سیاسی در نهج البلاغه:

بی‌حجابی بزرگ‌ترین مشکل فرهنگی جامعه ماست

خبرگزاری فارس: مؤلف کتاب «تقوای سیاسی در نهج البلاغه» و عضو سه دوره مجلس با مقصر دانستن دولت و ملت، گفت: بی‌حجابی، بزرگ‌ترین مشکل فرهنگی جامعه ماست.

بی‌حجابی بزرگ‌ترین مشکل فرهنگی جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدهادی عبدخدایی صبح امروز در جمع مسئولان و روحانیون شهرستان سوادکوه، بزرگ‌ترین مشکل فرهنگی جامعه را بی‌حجابی دانست و بیان داشت: در بی‌حجابی‌های جامعه که از بدحجابی گذشته است و به تکه پارچه‌ای برای حجاب رسیده است، دولت و ملت مقصرند.

مؤلف کتاب "مدرنیسم و پست مدرنیسم" و دارنده دکتری رشته فلسفه و کلام دانشگاه تهران افزود: حجاب از ضروریات دینی ماست و دولت باید در ادارات و نهادها برای فرهنگ‌سازی حجاب تلاش کند.

وی با اشاره به گفته برخی مسئولان که برای نهادینه کردن حجاب باید فعالیت فرهنگی انجام داد، گفت: 30 سال برای فرهنگ‌سازی کافی نبود و در حال حاضر از وضعیت بی‌حجابی در جامعه از امام زمان (عج) خجالت می‌کشیم.

عضو هئیت علمی دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در برابر بی‌حجاب‌ها ملاحظه‌کاری می‌شود ولی ملاحظه دختران، مادران و همسران شهید، رعایت نمی‌شود.

سفیر سابق ایران در واتیکان با اشاره به اینکه اگر متدینیان یک لحظه امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند، دشمنان در ما جای پا باز خواهند کرد، گفت: ماهواره، اینترنت، پیامک و رسانه‌ها از ابزار دشمن برای نفوذ فرهنگی در ماست و آنها می‌خواهند دین را از خانواده‌های ما خارج کنند.

مؤلف کتاب تقوای سیاسی در نهج البلاغه با انتقاد از سکوت مردان و زنان باغیرت یادآور شد: وضع بی‌حجابی در جامعه چیزی نیست که نیاز به استدلال داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول