اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

افزایش 3 برابری فعالیت‌های بسیج سازندگی در کردستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از افزایش سه برابری فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

افزایش 3 برابری فعالیت‌های بسیج سازندگی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی هجرت 3 در سنندج، اظهار کرد: پروژه‌های اجرایی و مورد توافق بسیج سازندگی متنوع، عام‌المنفعه، زودبازده و کم‌هزینه هستند.

وی تصریح کرد: اقدامات مطلوبی در حوزه روستایی، مناطق مرزی و محروم استان توسط بسیج سازندگی در طول سال گذشته صورت گرفته است.

وی به گزارشی از عملکرد اردوهای جهادی در سال گذشته در استان پرداخت و افزود: 53 پروژه محرومیت‌زدایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در طول سال 90 انجام شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعزام 22 گروه دانشجویی، برگزاری 11 کارگروه آموزش فنی ‌وحرفه‌ای در سطح استان و اعزام 381 تیم پزشکی شامل پزشکان عمومی و متخصص به نقاط محروم را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال گذشته عنوان کرد.

سردار رجبی گفت: 302 باب مدرسه با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مرمت، بهسازی و نوسازی شده است.

به گفته وی، 158 کلاس تقویتی هم برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح اردوهای هجرت 3 برگزار شده است تا در کنار آبادانی و عمران استان از تعلیم و آموزش غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های بسیج سازندگی در طول سال‌جاری سه برابر اقدامات انجام شده در سال گذشته خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: عرصه‌های کشاورزی به دلیل داشتن تنوع زیاد جای کار و تلاش و فعالیت بیشتری دارد.

ابراهیم حسن‌نژاد عنوان کرد: تعداد زیادی قنات در استان کردستان وجود دارد که نیاز به لایه‌روبی دارند و این مهم امسال به بسیج سازندگی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه نبود جاده‌های بین مزارع از مشکلات روستائیان و کشاورزان استان است، تصریح کرد: با توجه به روحیه مشارکت بسیج سازندگی، جهاد آمادگی واگذاری ایجاد جاده‌های بین مزارع در مناطق صعب‌العبور استان را دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌های قابل تفویض به بسیج سازندگی انتقال آب با لوله و کانال‌های آبیاری است که امیدواریم با حرکت جهادی بسیجیان این امر هم به خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول