اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

تبعیت از ولایت فقیه راهبردی‌ترین عامل در ناکامی منافقان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: تبعیت محض از مقام معظم رهبری، راهبردی‌ترین عامل در ناکامی منافقان کوردل در رسیدن به اهدافشان است.

تبعیت از ولایت فقیه راهبردی‌ترین عامل در ناکامی منافقان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد اعظم تویسرکان، امام‌شناسی به معنای واقعی را یکی از ابزارهای مهم و اصلی در مقابله با دشمنان به ویژه منافقان عنوان کرد و تأکید کرد: عده‌ای از افراد کاملاً به شکل خودی با چهره خوب و به ظاهر متدین اما با هدف نفاق در جامعه نفوذ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصوم (ع) به دست منافقان‌ دین که بیش از دیگران ادعای دیانت می‌کردند به شهادت رسیدند، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش برای هوشمندانه عمل کردن در برابر افراد منافق در همه عرصه‌ها و برهه‌های زمانی لازم و واجب است چرا که این افراد در شکل و لباسی عوام‌فریبانه برای تخریب ورود پیدا می‌کنند.

امام جمعه تویسرکان افزود: فرد منافق به صورتی عمل می‌کند که انقلابی‌ترین فرد را دشمن انقلاب معرفی می‌کند و برخی از مردم هم به خاطر سادگی و عدم آگاهی فریب می‌خورند.

وی تأکید کرد: مظلومیتی که یک هزار و 400 سال دامن تشیع را گرفته به خاطر وجود منافقان است که خود را پیروان اهل بیت رسول خدا(ص) معرفی می‌کردند و در تشهد نماز بر رسالتش گواهی می‌‌دادند و بر او صلوات می‌فرستادند اما در مقابل ایشان می‌ایستادند.

ارزنده عاملان حادثه هفتم تیر را منافقان کوردل خواند و اظهار داشت: شهادت شهید بهشتی به ما یادآوری می‌کند که همان گونه که راه انبیا استمرار دارد راه و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز مستمر و در جهان فراگیر خواهد شد.

وی عاقبت به خیری دنیا و آخرت را در گرو هوشیاری و مراقبت از ظاهرسازی منافقان دانست و خاطرنشان کرد: برای استمرار راه و نهادینه کردن پیام شهدای هفت تیر به معنای واقعی، باید ولایت‌پذیر محض و تابع بی چون و چرای فرامین مقام معظم رهبری باشیم چرا که این مهم قوی‌ترین مؤلفه در شکست منافقان در رسیدن به اهدافشان است.

امام جمعه تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در یک قرارداد مهم باید شش شرط خریدار، فروشنده، کالا، بهای کالا، شاهد و سند معتبر لحاظ شود بیان داشت: در معامله انسان با خداوند تبارک و تعالی این شرایط با رعایت و دقت نظر بر اصول دینی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی هدفی الهی را دنبال می‌کرد، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی یقین داشت که بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه و در هر لحظه به دنبال بها بود تا یکی از مشتریان خاص خداوند شود به حق که این شهید بزرگوار در رقابت تجارت دنیای فانی با رضای دوست سرافراز شد.

ارزنده با بیان اینکه بهای خرید و فروش جنتی است که مؤمن با خداوند هم‌صحبت می‌شود، گفت: یکی دیگر از شرایط برقراری این تجارت شهود یعنی انبیا و اوصیای الهی هستند و شهدا بر تبعیت از اوامر الهی در این معامله سربلند در پیشگاه خداوند حاضر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان تویسرکان نیز پیام حادثه هفتم تیر را مبارزه با نفاق تا مرز شهادت خواند و اظهار داشت: شهید بهشتی و یارانش شهدای خط نفاق و کفر هستند منافقان زمانی که در مقابل عناصر و انسان‌های ایمانی و توانمند ناتوان می‌شوند دست به ترور می‌زنند.

صفر مشعوف در پایان با اشاره به اینکه حکومت مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزان به دست نیامده که بخواهیم به راحتی و ارزان آن را از دست بدهیم، تصریح کرد: همه باید با پیروی و حمایت از ولایت فقیه و تقویت آگاهی و بینش همه‌جانبه از انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهدا صیانت کنیم.   

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول