اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سپاه پاسداران در دفاع از ملت و ولایت فقیه عملکرد خوبی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عملکرد سپاه پاسداران در دفاع از ملت، ولایت فقیه و کیان اسلامی مثبت و قابل قبول است

سپاه پاسداران در دفاع از ملت و ولایت فقیه عملکرد خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: سپاه پاسداران وظیفه بسیار سنگین و خطیری در امر پاسداری از نظام و ولایت دارد که خوشبختانه تاکنون وظایف خود را به خوبی به انجام رسانده است.

وی تاسیس سپاه پاسداران را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه از جمله نهادهای برومند و مقدس و ریشه‌دار است که به همراه سایر نیروهای مسلح حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

امام جمعه اراک ادامه داد: امروز که دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند سپاه پاسداران می‌تواند با بهره‌گیری از تجربه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس در فضای مجازی و سایبری نیز مثمرثمر بوده و خدمات ارزشمندی ارائه دهد.

دری‌نجف‌آبادی گفت: خوشبختانه به برکت خون شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز در زمینه دفاعی، نظامی، اطلاعاتی، اعتقادی و مذهبی مقتدرتر شده و موجب افتخار و سربلندی ایران عزیز گردیده است.

وی خودسازی، عبادت و تقویت معنویت بین پاسداران سبزپوش انقلاب اسلامی را از ضروریات دانست.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: سپاه پاسداران در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه شهدای کربلا را الگو و سرمشق خود قرار داده‌ است.

سردار نورخدا قاسمی اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت فقیه است که با دقت و حساسیت تمام حرکت‌های دشمنان را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول