اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد خبر داد

پرداخت 241 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 241 سری جهیزیه به زوج‌های جوان این استان خبر داد.

پرداخت 241 سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی

مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه به زوج‌های جوان آماده ازدواج در استان کهگیلویه و بویراحمد 241 سری جهیزیه پرداخت می‌شود.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای هر زوج 10 میلیون ریال در نظر گرفته شده که در همین ماه به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

حیدری با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک شعبان تصریح کرد: مردم خداجوی این استان همزمان با سراسر کشور در ماه شعبان برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: تشکیل خانواده و تحکیم بنیان آن با بهره‌گیری از فیوضات معنوی دین مبین اسلام یکی از مهم‌ترین مصونیت‌ها در برابر گناه‌ها و لغزش‌ها است که کمیته امداد همواره با حمایت‌هایی که از زوج‌های مددجو داشته است به این امر کمک کرده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات این نهاد را در سرفصل جهیزیه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بدون شک همکاری و کمک‌های خیرین و انسان‌های نیکوکار می‌تواند منشأ خدمات مطلوب‌تری به مددجویان و زوج‌های جوان باشد.

حیدری تصریح کرد: در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های در آستانه ازدواج، کمیته امداد آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را در قبل از ازدواج به جوانان آماده ازدواج ارائه می‌دهد.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد این آموزش‌ها را شامل آموزش احکام اسلامی، آیین همسرداری، مسائل زناشویی، نکات بهداشتی و دیگر مسائل مورد نیاز یک زندگی اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: اگر زوج‌های جوان، تعالیم اسلامی را در نظر بگیرند و با مراسم‌های ساده و اسلامی زندگی خود را آغاز کنند جلوی بسیاری از مشکلات بعد از ازدواج نیز گرفته خواهد شد.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از خیرین تقاضا کرد تا همچون گذشته کمیته امداد را در خدمت به محرومان یاری کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول