اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم عنوان کرد

اجرای طرح‌های معنوی و قرآنی در بقاع امام‌زادگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه گفت: نهادهای فرهنگی باید برای رشد و ارتقای جایگاه بقاع متبرکه امامزادگان در جامعه و شناساندن شأن و مقام این بزرگواران به مردم، برنامه‌ریزی‌های روشن و مشخص داشته باشند.

اجرای طرح‌های معنوی و قرآنی در بقاع امام‌زادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم به طرح برگزاری کنگره 444 امامزاده در استان قم اشاره کرد و گفت: این کنگره از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در راستای شناسایی بیشتر این امامزادگان و معرفی آنها به مردم و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تبدیل شدن این استان به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نهادهای فرهنگی باید برای رشد و ارتقای جایگاه بقاع متبرکه امامزادگان در جامعه و شناساندن شأن و مقام این بزرگواران به مردم، برنامه‌ریزی‌های روشن و مشخص داشته باشند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) بر ضرورت عمران و بهسازی بقاع متبرکه امامزادگان تاکید کرد و افزود: حرم‌های مطهر امامزادگان بهترین مکان برای اجرای طرح‌های فرهنگی، معنوی و قرآنی است.

وی ابراز کرد: امیدواریم مسئولان امر نسبت به این فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگساز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول