اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف مازندران:

طرح قرآنی 1446 در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح قرآنی 1446 در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

طرح قرآنی 1446 در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران، ابراهیم حیدری در جلسه توجیهی طرح نشاط معنوی در سالن اجتماعات این اداره کل اظهارداشت: همزمان با ایام تابستان طرح بزرگ 1446 براساس محتوی سوره‌های قرآن کریم شامل روخوانی، روان‌خوانی و آموزش مفاهیم و مسابقه ویژه در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در ایام ماه مبارک رمضان در خلال برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزادگان مازندران برگزار می‌شود که این طرح توسط مربیان مجرب در 108 بقعه متبرکه استان ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های سنی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان برپا می‌شود.

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران ادامه داد: در خلال طرح نشاط معنوی در ایام نیمه شعبان به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) طرح ختم قرآن با حضور قرآن‌پژوهان و شرکت‌کنندگان در این طرح به اجرا درمی‌آید.

حیدری با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان مازندران گفت: ثبت‌نام این طرح در امامزادگان شروع و تا سه تیر ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند در امامزادگان شهرستان‌ها نام‌نویسی کنند.

وی گفت: کلیه دانش‌آموزان در این طرح بیمه و این طرح با افتتاحیه شروع خواهد شد و در طول طرح با مباحث قرآنی، آموزشی، اخلاقی، اعتقادی توسط مربیان مجرب و مبلغین اعزامی از قم و مبلغین بومی آشنا خواهند شد.

*توزیع 3000 نسخه «کتابچه ولایت خورشید بی‌غروب» در مازندران

حیدری همچنین گفت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) کتابچه "ولایت خورشید بی‌غروب" که توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امورخیریه تهیه شده به تعداد سه هزار نسخه در امامزادگان مازندران توزیع شده است.

مسئول فرهنگی اوقاف مازندران تصریح کرد: در این کتابچه مطالب کوتاه و جذاب در موضوعات مختلف زندگانی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قبیل ویژگی شخصی امام، عبادت و تهجد، توجه ویژه به قرآن، فقیهی بزرگ و مرجعی مسلم، فقاهت توام با تقوا، سرباز انقلاب و راهنمایی دلسوز بیان شده است.

حیدری در ادامه از برگزاری مراسم سالگرد امام راحل در امامزادگان مازندران اشاره و تصریح کرد: بیش از دویست مراسم سالگرد امام و شهدای 15 خرداد سال 42 در امامزادگان همراه با برنامه‌های سخنرانی و مداحی و عزاداری توسط هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

وی گفت: طرح حرم تا حرم، عاشقان به حضرت امام (ره) برای شرکت در سالگرد آن پیر فرزانه از حرم امامزادگان به حرم حضرت امام اعزام می‌شوند.

انتهای‌پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول