اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

اقدامات فرهنگی راه مقابله با تهاجم دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز دشمنان تهاجم فرهنگی وسیع علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و اقدامات فرهنگی مانند ساخت کتابخانه راه مقابله با آنهاست.

اقدامات فرهنگی راه مقابله با تهاجم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی هنری استان قم اظهار کرد: چنانچه اصرار و پیگیری‌های مستمر استاندار کنونی قم نبود، این مجتمع و کتابخانه احداث نمی‌شد زیرا وی توجه خاصی به فعالیت‌های فرهنگی و دینی دارد.

وی ضمن تشکر از آیت‌الله سبحانی و همه مدیران و مسئولان استان قم که در این مراسم حاضر شدند افزود: زمین در نظر گرفته شده برای احداث کتابخانه مرکزی قم از جمله مطلوب‌ترین اماکن قم بوده و باید زودتر از این‌ها و به برکت سفر پربرکت مقام معظم رهبری، چنین اقدامی انجام می‌شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه فرهنگ دینی و بومی ایران گفت: آنها نهضت قرآن‌سوزی را به راه انداخته و حملات خود را علیه مقدس‌ترین چهره‌های مذهبی ما یعنی حضرات معصومین(ع) صورت می‌دهند، بنابراین ساخت چنین مجتمع‌های فرهنگی هنری می‌تواند آثار و برکات فراوانی داشته باشد.

وی ادامه داد: همکاری وزارتخانه‌های نفت و آموزش و پرورش برای تخصیص زمین، احداث و تکمیل این بنا امری قطعی است اما انتظار داشتیم که زمینه چنین اقدامی پیش از این‌ها فراهم شود.

عرب‌انصاری با بیان اینکه کلنگ آغاز عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی قم به دست آیت‌الله سبحانی و استاندار قم به زمین زده خواهد شد گفت: امیدواریم به برکت ماه شعبان و پشتوانه اعتباری کاملی که برای این طرح در نظر گرفته شده، هر چه زودتر شاهد افتتاح کتابخانه و مجتمع فرهنگی هنری باشیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول