اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره تاکید کرد

ضرورت پاسخ به شبهه‌‌افکنی‌ها پیرامون امام زمان (عج)

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: با توجه به اهمیت شخصیت امام زمان (عج) در سرنوشت و اعتقادات جوانان باید به شبهه‌افکنی‌ها پیرامون این امام به شکل صحیح پاسخ داد.

ضرورت پاسخ به شبهه‌‌افکنی‌ها پیرامون امام زمان (عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، محمود ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: امام دوازدهم شیعیان یکی از شخصیت‌های برجسته و موثر در سرنوشت جوانان است لذا برای اینکه از شیوع اکاذیب پیرامون ایشان جلوگیری شود باید در این زمینه به روشنگری پرداخت.

وی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و اظهار داشت: روحانیان، علماء و اساتید باید مردم را به شکل گسترده با مفاهیمی مانند انتظار، دلایل غیبت، شرایط ظهور و ... آشنا کنند تا به این ترتیب بصیرت مردم افزایش یافته و برای فراهم‌کردن شرایط ظهور تلاش کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هفته قوه قضاییه را پشت‌ سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: کسانی که در این حوزه مشغول خدمت‌کردن هستند برای احقاق حق مظلوم ایفای نقش می‌کنند؛ بر این ‌اساس دستگاه قضایی به معنای واقعی کلمه پناه و ملجاء مظلومان و ستم‌دیدگان است.

امام جمعه چایپاره گفت: دشمنان نظام اسلامی به انحای مختلف برای تاختن علیه این دین تلاش می‌کنند ولی در قرآن برای سعادت ابنای بشر توصیه‌های متناسب با فطرت انسان وجود دارد.

وی افزود: این دین مبین در همه ابعاد اعم از دیه، قصاص، ارث، حقوق زن و … دستورات زیادی مطابق با فطرت و نیازهای مختلف انسان دارد که در صورت عمل به آنها در جامعه عدالت واقعی حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول